در حاشیه اظهارات موهن و سخیف پناهیان در سیمای پایداری

شما توهم  زدید که متولی دین و ایمان مردم هستید  حاشا و کلا. ما دین و باورهای مان را از قرآن و معلمان راستین قرآن آموختیم نه جماعت دنیاپرست  و قدر طلب تسبیح به دست و دستار به سر  و مفتون دنیا و چرب و شیرین آن.

علیرضا پناهیان در برنامه تلویزیونی با بیان سخنانی موهن در مورد سیره و اخلاق پیامبر ص و امام علی ع آنان را خشن و گوشت تلخ نامید.
 
به گزارش عصر ایران؛  امیر دبیری مهر در واکنش به این سخنان علیرضا پناهیان در کانال تلگرامی اش نوشت:
 
ای خطیبی که هیچ شباهت و نسبتی با دین و آیین محمدی نداری و تو و امثال تو از بین برنده رونق مسلمانی در این دیار شدید اگر در کنار سیاسی کاری ها و لابی گری ها و  لاپوشانی خرابکاری رفقا کمی وقت برای قرائت و تدبر در قرآن می گذاشتید و از تاویل و تفسیرهای سیاسی کلام الله پرهیز کنید ملاحظه می فرمایید که خداوند متعال  خطاب به رسول مکرم اسلام که رحمت للعالمین بود  می فرماید:
 
فَبِمَا رَحْمَةٍ مِنَ اللَّهِ لِنْتَ لَهُمْ  وَلَوْ کُنْتَ فَظًّا غَلِیظَ الْقَلْبِ لَانْفَضُّوا مِنْ حَوْلِکَ  فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِی الْأَمْرِ
 
"به مرحمت خدا بود که با خلق مهربان گشتی و اگر تندخو و سخت‌دل بودی مردم از گِرد تو متفرق می‌شدند، پس از آنان درگذر و برای آنها طلب آمرزش کن و  در کار با آنها مشورت نما."
 
آری نبی مکرم اسلام  اینگونه بود که قرآن توصیف کرده نه آنچنان که تو  تهمت گوشت تلخی زدی به ایشان.  نستغفر الله و نستجیر بالله. 

گوشت تلخی صفت تو و امثال توست  که نه تنها در نسل جوان محبوبیتی ندارید بلکه  این نسل را از دین و ایمان هم رانده آید  و مزد این خوش خدمتی را هم با دریافت ثروت و منزلت دنیوی به دست آورده‌اید از جمله تریبونی که به ناحق در رسانه به قیمت حذف فضلا و علما و پژوهشگران دینی به شما داده اند .

سال هاست از تریبون‌های عمومی به همه تهمت و ناسزا می گویید لب باز نکردیم زیرا اهمیتی ندارید و نداشتید اما اجازه نمی دهیم به مولا و مقتدا و پیامبر مان که همه باورهای مان را مدیون هدایت و رسالت او هستیم جسارت کنید.
 
شما توهم  زدید که متولی دین و ایمان مردم هستید  حاشا و کلا. ما دین و باورهای مان را از قرآن و معلمان راستین قرآن آموختیم نه جماعت دنیاپرست  و قدر طلب تسبیح به دست و دستار به سر  و مفتون دنیا و چرب و شیرین آن.
لکن دینکم و لی دین
 
پی نوشت : عذرخواهی  رسمی پناهیان از مسلمین و حذف او از رسانه ملی کمترین کاری است که باید انجام شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان