آیت‌الله العظمی نوری همدانی:

عسگراولادی از نوادر مجاهدان فی سبیل‌الله بود

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله العظمی نوری همدانی با صدور پیامی عنوان کرد: عسگراولادی از لحاظ تعهد به اسلام ناب و مبارزه در راه اهداف و ارزشهای والای اسلامی و استقبال از هر مشکلی که در سر راه این هدف مقدس وجود دارد از نوادر مجاهدان فی سبیل‌الله بود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با صدور پیامی درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت و عنوان کرد: آقای حبیب‌الله عسگراولادی مجاهدی بود که از لحاظ تعهد به اسلام ناب و مبارزه در راه اهداف و ارزشهای والای اسلامی و استقبال از هر مشکلی که در سر راه این هدف مقدس وجود دارد از نوادر مجاهدان فی سبیل‌الله بود.



بنا بر این گزارش، متن پیام این مرجع تقلید به این شرح است:



بسم‌الله الحرمن الرحیم



انّالله و انّا الیه راجعون



آقای حبیب‌الله عسگراولادی مجاهدی بود که از لحاظ تعهد به اسلام ناب و مبارزه در راه اهداف و ارزشهای والای اسلامی و استقبال از هر مشکلی که در سر راه این هدف مقدس وجود دارد از نوادر مجاهدان فی سبیل‌الله بود.



آن مرحوم در عمر پرافتخار خود جز به عظمت و حاکمیت اسلام فکر نکرد و در عرصه انقلاب لحظه ای انقلاب را تنها نگذاشت و با قلم و قدم و بیان و فکر و اندیشه همواره در این راه گام برداشت و با شایستگی و ویژگی‌هائی که داشت پست‌ها و سمت‌های مهمی در اختیارش قرار گرفت و همه آنها را با اهتمام و اخلاق اسلامی به انجام رسانید و به همة آن‌ها اعتلاء بخشید.



و به طور خلاصه او همیشه مورد عنایت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام رضوان‌الله علیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی دامت برکاته بود.



رحمه الله عاش سعیداً ومات سعیداً



ما درگذشت این بزرگمرد مجاهد را به حزب محترم مؤتلفه‌اسلامی و پیروان خط امام و رهبری و به همه علاقه‌مندان به وی به ویژه خانواده محترمشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن‌ مبارز راه اسلام غفران و رحمت مسئلت می‌نمائیم.



حسین نوری همدانی



1392/8/15

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر