نماینده ولی فقیه در ایرانشهر عنوان کرد:

مردم ایرانشهر حامیان همیشگی مرجعیت و ولایت

گروه حوزه‌های علمیه: نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر فشارهای سیاسی و اقتصادی مردم ایرانشهر در تاریخ را دلیل محروم ماندن این منطقه ذکر و عنوان کرد: شهرستان ولایت به خاطر دفاع از مرجعیت و ولایت غضب، خشم رژیم طاغوت را به جان خرید و محرومیتی وصف‌ناشدنی داشت.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین طاوسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.



امام جمعه ایرانشهر در این دیدار گفت: ایرانشهر به تعبیر مقام معظم رهبری مرکز فرهنگی، جغرافیایی و سیاسی بلوچستان است. شهر ایرانشهر در مسیر جاده ترانزیتی چابهار است و در واقع می‌توان گفت این شهر در چهار راه اقتصادی شمال و شمال شرقی و شمال غربی و جنوب کشور قرار دارد.



طاوسی ادامه داد: عمده‌ترین شیوه‌های معیشتی مردمان ایرانشهر کشاورزی، دامداری، تجارت و صیادی و صنایع دستی است؛ ایرانشهر قلب تپنده بلوچستان است، شهرستان ایرانشهر در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان از نظر آب‌های زیر زمینی و سطحی از وضعیت بهتری برخوردار بوده و در حال حاضر عمده منابع تامین آب شهرستان رود خانه‌های فصلی و دائمی دامن و رودخانه بمپور است. درشهر ایرانشهر بیشترین جمعیت را جوانان به خود اختصاص دادند، این جمعیت جوان توان‌مند و با استعداد در عرصه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی در سطح ملی موفقیت‌های بسیاری داشته‌اند.



نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر فشارهای سیاسی و اقتصادی مردم ایرانشهر در تاریخ را دلیل محروم ماندن این منطقه ذکر و عنوان کرد: شهرستان ولایت به خاطر دفاع از مرجعیت و ولایت غضب، خشم رژیم طاغوت را به جان خرید و محرومیتی وصف‌ناشدنی داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر