لواندوفسکی: امباپه رئال را ترسناک می‌کند، اما ما با اتحاد می‌توانیم آنها را شکست دهیم

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بارسلونا، با وجود نایب قهرمانی این تیم در لالیگا، از عملکرد خود در فصل گذشته راضی است و معتقد است که بارسا در فصل آینده با قدرت بیشتری به میدان خواهد رفت.

 مهاجم لهستانی بارسا معتقد است که حضور فوق‌ستاره فرانسوی در رئال مادرید، این تیم را ترسناک نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، روبرت لواندوفسکی، مهاجم بارسلونا با وجود نایب قهرمانی این تیم در لالیگا، با به ثمر رساندن 24 گل، باز هم نشان داد که همچنان در اوج است و موتور گلزنی او خاموش نمی‎‌شود، اگر چه تعداد گل‎‌های این مهاجم لهستانی نسبت به 33 گل، فصل قبل 9 گل کمتر بود.

لواندوفسکی درگفت‌وگو با MARCA، درباره اینکه چرا بارسا در فصل جاری لالیگا در مسیر قهرمانی از رئال مادرید جا ماند، گفت: می‌دانیم که می‌توانستیم و باید بهتر عمل می کردیم. من این احساس را دارم که فصل آینده را بهتر شروع خواهیم کرد، فصل بعد یک فصل جدید است. امسال می‌توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم، اما در برخی از مراحل این فصل فرازونشیب‌هایی داشتیم. اگر می‌خواهید قهرمان شوید، باید همیشه در یک سطح باشید، بهترین فوتبال را بازی کنید.

وی افزود: پتانسیل قهرمانی را داریم، مطمئن هستم که فصل آینده بهتر بازی خواهیم کرد. باید یاد بگیریم در بازی‌هایی که خوب هم بازی نمی‌کنیم، پیروز شویم. این کاری بود که رئال انجام داد و در بازی‌هایی که نمایش خوبی هم نداشت برنده شد تا در پایان فصل به جام برسد.

لواندوفسکی: امباپه رئال را ترسناک می‌کند، اما ما با اتحاد می‌توانیم آنها را شکست دهیم

مهاجم لهستانی بارسا درباره حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید و ترسناک‌تر شدن این تیم هم، اظهار داشت: ترسی نداریم، البته او بازیکنی باورنکردنی است و اگر به رئال مادرید برود، تیم بسیار قدرتمندتری خواهند شد. ما اگر یک تیم متحد بوده و نمایش خوبی داشته باشیم، می‌توانیم رئال را با امباپه هم شکست بدهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان