بیمه ملت جای آتیه سازان را گرفت

خبر مهم در مورد بیمه‌تکمیلی بازنشستگان کشوری/ درخواست برقراری و انصراف تا پایان مرداد

«شرکت بیمه ملت» به عنوان برنده مناقصه عمومی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ اعلام شده است. بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی برای ثبت آنلاین «درخواست برقراری و انصراف» از اول خردادماه به مدت سه ماه تا ۳۱ مردادماه طبق سنوات گذشته اقدام کنند.

درحالیکه طی ادوار گذشته صندوق بازنشستگی کشوری جهت پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان خود با شرکت آتیه‌سازان حافظ طرف قرارداد بود اما از این پس شرکت «بیمه ملت»، خدمات بیمه تکمیلی درمان را به بازنشستگان کشوری ارائه می‌کند.
 
به گزارش ایسنا،‌ شرکت «بیمه ملت» درحالی برنده مناقصه ارائه خدمت بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری برای سال 1403 شده است که پیش از این شرکت آتیه‌سازان حافظ سال‌ها ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.
 
اما براساس اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری و طبق نامه کمیسیون معاملات این صندوق، «شرکت بیمه ملت» به عنوان برنده مناقصه عمومی بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان در سال 1403 اعلام شده است و در این راستا، بازنشستگان و وظیفه‌بگیران متقاضی این خدمت می‌توانند برای ثبت آنلاین «درخواست برقراری و انصراف» از اول خردادماه به مدت سه ماه تا 31 مردادماه طبق سنوات گذشته اقدام کنند.
 
براین اساس، بازنشستگان می‌توانند در دوره زمانی مشخص شده با ورود به سامانه ثبت‌نام آنلاین که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع‌رسانی (cspf.ir) و همچنین درگاه خدمات الکترونیک صندوق (eservices.cspf.ir) فعال می‌شود، اقدام کنند.
 
اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش اسناد درمانی مربوط به سال 1403 متعاقباً به اطلاع بازنشستگان خواهد رسید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان