قطار باری در خوی از ریل خارج شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه این حادثه در ۱۰ کیلومتری مرز ایران به ترکیه رخ داده است، گفت: این قطار باری در مسیر مرز ترکیه بود که بر اثر بارش باران و ریزش کوه از مسیر خارج شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: قطار باری در قطور خوی از ریل خارج شد که این حادثه 2 مصدوم بر جا گذاشته است.

حمید محبوبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به دنبال وقوع این حادثه، نجاتگران جمعیت هلال‌احمر خوی برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه 2 نفر مصدوم شده اند که یکی از آنها لوکوموتیو ران است.

وی با تاکید بر امداد رسانی سریع در این حادثه اظهار کرد: سه تیم چهار نفره امدادرسان، یک تیم امداد کوهستان و جرثقیل نیز برای برگرداندن قطار بر روی ریل به محل حادثه اعزام شده‌است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با بیان اینکه این حادثه در 10 کیلومتری مرز ایران به ترکیه رخ داده است، بیان کرد: این قطار باری در مسیر مرز ترکیه بود که بر اثر بارش باران و ریزش کوه از مسیر خارج شده است.

محبوبی ادامه داد: این اتفاق در خاک ایران و در 70 کیلومتری شهرستان خوی رخ داده است و در واقع قطار از پل قطور نیز گذر کرده است.

وی با تاکید بر مدیریت سریع عملیات افزود: با خاک برداری روی ریل و امدادرسانی از طریق امدادگران و جرثقیل، قطار باری امروز به ریل باز می‌گردد.

به گزارش ایرنا، این حادثه در روستای کفچرین و نرسیده به مرز رازی گزارش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان