ماهان شبکه ایرانیان

مهدی مظاهری خبر داد:

ارسال ۶ هزار اثر به ششمین جشنواره علامه حلی

گروه حوزه‌های علمیه: دبیر جشنواره علامه حلی از ارسال ۶ هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و تصریح کرد: طلاب تا ۳۰ آبان‌ماه فرصت دارند آثار پژوهشی خود را به این جشنواره ارسال کنند.


مهدی مظاهری، دبیر جشنواره علامه حلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: ششمین دوره جشنواره علمی و پژوهشی علامه حلی با هدف توسعه فرهنگ پژوهش میان طلاب جوان و همچنین شناسایی ظرفیت‌های جوان در حوزه پژوهش در بدنه حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.



دبیر جشنواره علامه حلی افزود: با توجه به استقبال طلاب جوان از این جشنواره ملی، مهلت ارسال آثار پژوهشی تا 30 آبان‌ماه تمدید شد.



مظاهری یادآور شد: تا کنون حدود شش هزار نفر آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کرده‌اند که با توجه به گستردگی حجم ارسال آثار طلاب انتظار می‌رود این رقم به رقم سال گذشته این همایش که هفت هزار اثر بود، برسد.



وی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون هفت مرکز استانی نسبت به اخذ آثار طلاب اقدام می‌کنند پس از اعلام نتایج استانی، آثار منتخب استانی در بخش ویژه کشوری نیز بررسی خواهد شد.



دبیر جشنواره علامه حلی تصریح کرد: مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان استانی جشنواره علامه حلی در بهمن و اسفندماه سال جاری در مراکز استانی برگزار می‌شود و پس از جمع آوری نهایی آثار به صورت استانی و ملی، جشنواره ملی علامه حلی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان