رپرتاژ آگهی

کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی در تهران؛ مرکز معتبر و باتجربه دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی یک مرکز معتبر دندانپزشکی با سابقه درخشان، علاوه بر داشتن متخصصین باتجربه، یک پدیده خاص در کشور ایران محسوب می‌شود؛ شاید بپرسید چرا؟

این کلینیک دندانپزشکی توسط سه تن از اعضای خانواده نایینی راه‌اندازی شده و مدیریت می‌شود. برادر بزرگتر یعنی دکتر احسان نایینی، تمامی امور جراحی کلینیک را به عهده دارد.

خواهر کوچکتر یعنی دکتر مرضیه نایینی، تمامی امور درمانی و زیبایی دندان به عهده ایشان است. آقای محمد نایینی، مدیریت هر دو شعبه کلینیک دکتر نایینی را انجام می‌دهد.

اما هنوز به خاص بودن این کلینیک دندانپزشکی اشاره نکرده‌ایم! پیشتر بهتر است با سوابق تحصیلی این خانواده آشنا شویم.

کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی در تهران؛ مرکز معتبر و باتجربه دندانپزشکی

دکتر احسان نایینی:

احسان نایینی دندانپزشک و متخصص جراحی فک و صورت؛ ایشان رتبه 51 کنکور سراسری سال 1381 و پذیرفته شده در رشته مکانیک دانشگاه شریف و بعد از آن رتبه 22 کنکور ارشد مکانیک جامدات در دانشگاه شریف است.

البته ایشان پذیرفته شده در المپیاد دانش آموزی در رشته ریاضی و فیزیک نیز هستند. بعد از پنج سال کار کردن در حوزه مهندسی مکانیک، به‌دلیل علاقه شدید به حوزه جراحی، به این حوزه ورود کرده و پس از اخذ دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی، در حال حاضر جراح فک و صورت است.

 

دکتر مرضیه نایینی:

مرضیه نایینی دکترای حرفه‌ای دندانپزشکی، فارغ التحصیل رشته مامایی از دانشگاه تهران در سال 1387 است. ایشان نیز به‌دلیل علاقه به حوزه دندانپزشکی بعد از مدت‌ها فعالیت در حوزه زنان و زایمان، در حال حاضر دندانپزشک هستند و تمامی امور درمانی و زیبایی کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی به عهده ایشان است.

کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی در تهران؛ مرکز معتبر و باتجربه دندانپزشکی

آقای محمد نایینی:

فارغ‌التحصیل رشته برق دانشگاه شریف در مقطع لیسانس با رتبه 82 و مدیریت MBA دانشگاه شریف در مقطع ارشد با رتبه 91 بوده که مدیریت کل کلینیک دندانپزشکی به عهده ایشان است.

حال که با این خانواده باهوش آشنا شدیم، به خاص بودن این کلینیک دندانپزشکی پی‌میبریم. اما مهمترین دلیل خاص بودن این کلینیک فضای خانوادگی آن است.

میزان صمیمیت کادر و پزشکان و مراقبت حرفه ای از روح و جسم بیماران، اولین چیزی است که به محض ورود به کلینیک با آن مواجه می‌شوید. شاید بد نباشد کمی درباره خدمات کلینیک دکتر نایینی بدانیم.

 

خدمات کلینیک دندانپزشکی:

تمامی امور جراحی فک و صورت، ایمپلنت، عمل زیبایی بینی و تمامی امور جراحی مربوط به صورت، توسط دکتر احسان نایینی انجام می‌شود.

از طرف دیگر تمامی امور درمانی شامل ترمیم ریشه، روکش، عصب کشی و تمامی امور زیبایی شامل انجام لمینیت و کامپوزیت توسط خانم دکتر مرضیه نایینی انجام می‌شود.

یک ویژگی مهم و خاص این مجموعه پایداری فعالیت آنهاست. مثلا ایمپلنت در این مجموعه ضمانت مادام‌العمر دارد؛ یعنی در صورت بروز مشکل در هر بازه زمانی بیماران می‌توانند به شعب مراجعه کرده و بدون هزینه خدمات دریافت کنند.

نکته حائز اهمیت این است که هر دو شعبه این مجموعه بیش از 8 سال است که در همان جاست و دلیل آنرا ثبات در محل کار می‌دانند.

کلینیک دکتر نایینی معتقد است، ما باید در یک لوکیشن مشخص و همیشگی، در دسترس بیماران‌مان باشیم. به همین خاطر با هر سختی، ملک کلینیک‌ها را می‌خریم تا مجبور به جابجایی نشویم.

 

برخی امکانات ویژه کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی:

مدیریت این مجموعه با خلاقیت زیادی همراه است؛ مثلا مراجعین می‌توانند بدون مراجعه به کلینیک، فقط از طریق وب‌سایت کلینیک دندانپزشکی، مشاوره لحظه‌ای دریافت کنند. یا مثلا برای هرکسی با هر توان مالی امکان پرداخت اقساطی فراهم شده است. ضمنا نظرات مراجعان این کلینیک و نمونه کارهای‌شان روی وب‌سایت و صفحه اینستاگرام قابل مشاهده است.

در آخر به مخاطبان محترم این مقاله عرض می‌کنیم که مساله دندان و زیبایی یک مساله جدی و حیاتی است، پس حتما درباره دندانپزشک خودتان تحقیق کنید و نمونه کارهای‌شان را ببینید و با دیگران مقایسه کنید تا بهترین کلینیک دندانپزشکی را انتخاب کنید.

کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی در تهران؛ مرکز معتبر و باتجربه دندانپزشکی

آدرس کلینیک دندانپزشکی و راه های ارتباطی:

شعبه اول در محدوده خیابان شریعتی تهران پایین تر از سیدخندان

شماره تماس شعبه اول: 02191693444 - 02188171825

شعبه دوم در سعادت آباد تهران بالاتر از میدان کاج.

شماره تماس شعبه دوم: 02191693444 - 02122137627

وبسایت کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی:  drnaaeini.com

ارائه باکیفیت ترین خدمات دندانپزشکی در کنار تعرفه مناسب و راهکارهای مختلف پرداختی، همگی در راستای اهمیت ویژه کلینیک دندانپزشکی دکتر نایینی به سلامتی دندان و هدیه لبخندی زیبا برای شماست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان