ماهان شبکه ایرانیان

مهدی مظاهری خبر داد:

ارسال ۸ هزار اثر پژوهشی به ششمین جشنواره علامه حلی

گروه حوزه‌های علمیه: دبیر ششمین جشنواره علامه حلی با بیان این که امسال جشنواره علامه حلی در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود عنوان کرد: ۸ هزار اثر پژوهشی از سوی طلاب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.


مهدی مظاهری، دبیر ششمین جشنواره علامه حلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره علامه حلی گفت: امسال این جشنواره به شکل ملی و استانی برگزار میشود.



وی افزود: امسال با فعال کردن حوزههای علمیه در سطح کشور، این جشنواره در هفت استان به صورت استانی برگزار میشود و برندگان آن به جشنواره ملی نیز راه مییابند.



دبیر ششمین جشنواره علامه حلی یادآور شد: جشنواره علامه حلی استان همدان 26 آذرماه در مرکز این استان برگزار میشود و مراکز دیگر نیز به ترتیب تا پایان سال برگزیدگان خود را اعلام میکنند.



وی گفت: تا به حال 8 هزار اثر در این جشنواره ثبت شده است که نسبت به دوره گذشته، افزایش را نشان میدهد زیرا در دوره گذشته 7009 اثر به دبیرخانه ارسال شده بود.



مظاهری اظهارکرد: ارزیابی و داوری آثار آغاز شده است که پس از ارزیابی توسط شورای علمی جشنواره، برندگان نهایی انتخاب میشوند.



وی گفت: در ارزیابی نهایی برگزیدگان مسابقه باید از نظر شکلی و محتوایی امتیاز لازم را کسب کنند؛ هر اثری که امتیاز 80 تا 100 را کسب کند در جایگاه برگزیده نهایی تا سوم قرار می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان