هاوال اچ۶ ؛ محصول جدید با کمی شباهت به فیدلیتی وارد بازار می شود! (+تصاویر)

در بخش ایمنی هاوال اچ۶ جدید مجهز به سطح ۲ رانندگی خودران است که این ویژگی به مفهوم حضور امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی و مجموعه ای از سنسورهای دقیق خواهد بود.

عصر ایران-  گریت وال موتور از ثبت نام برای خودرو هاوال اچ6 خبر داده است. بدین ترتیب باید منتظر نسل جدیدی از هاوال اچ6 باشیم. براساس اطلاعات موجود، 5 تریم در بخش پیشرانه پیش روی مشتریان قرار دارد که در نوع خود محصولی متنوع را شکل می دهد!

3 تریم با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و 2 تریم با پیشرانه 2 لیتری توربو، البته در آینده نزدیک نسخه پلاگین هیبرید نیز به این خانواده اضافه می شود.

هاوال اچ6 میزبان زبان طراحی جدیدی شده که در پروفایل دماغه از جلوپنجره وسیع با بافت عناصر کرومی ماتریکسی استفاده می کند. چراغ های اصلی این قسمت نیز الگویی شبیه به عدد 7 انگلیسی دارند.

در قسمت عقب نوآوری کمتری را می بینیم، منظره ای که تقریبا شبیه به نسل اول فیدلیتی بازار ایران است!

هاوال اچ6 از منظر ابعاد برابر با 4703 میلیمتر در طول، 1886 میلیمتر در عرض و 1730 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز 2738 میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی استاندارد 19 اینچی همراه این شاسی بلند هستند.

کابین طراحی ساده و فناورانه ای دارد که از جمله رویدادهای مهم آن باید به نمایشگر 10.25  اینچی اطلاعات کیلومتر، نمایشگر 14.6 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر هداپ 9 اینچی، کاهش محسوس دکمه های تنظیمات فیریکی، چیپ 8155 اسنپ دراگون، شارژر بی سیم 50 وات، گرم کن و تهویه صندلی های ردیف جلو و... اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز  این خودرو مجهز به سطح 2 رانندگی خودران است که این ویژگی به مفهوم حضور امکاناتی مانند کروز کنترل تطبیقی و مجموعه ای از سنسورهای دقیق خواهد بود.

ظرفیت استاندارد قسمت بار 560 لیتر است که با تغییر حالت صندلی های ردیف آخر به 1485 لیتر افزایش می یابد.

تریم مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو محور جلو 184 اسب بخار خروجی و 275 نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. تریم های مجهز به پیشرانه 2 لیتری توربو در نسخه های محور جلو و تمام چرخ محرک ارائه می شوند. میزان خروجی پیشرانه 238 اسب بخار و گشتاور 385 نیوتن متر است. در این تریم ها از جعبه دنده 9 سرعته دی سی تی استفاده شده است.

هاوال اچ6

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان