بوکسور ایران در یک قدمی سهمیه المپیک/ پرویزی حریف را ناک‌اوت کرد

آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه (چهارم خرداد) با حضور بیش از ۶۰۰ بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز شده است. تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

بوکسور سبک وزن ایران با پیروزی در دومین مبارزه خود، به یک قدمی سهمیه المپیک رسید.

به گزارش ایسنا، بعد از ظهر امروز(جمعه - 11 خرداد 1403)، در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک 2024 پاریس که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، بوکسور سبک وزن ایران موفق شد با کسب پیروزی در دومین مبارزه خود، به یک قدمی کسب سهمیه المپیک برسد.

طبق جدول مسابقات در وزن 51 کیلوگرم، مهدی پرویزی که پس از استراحت در دور نخست، ابراهیم عمر از آلمان را شکست داده بود، در گام دوم به مصاف گوداکان‌ دالاک‌ از سریلانکا رفت و در حالی که راند نخست را باخته بود، در راند دوم با ضربات سنگین خود، حریف را ناک اوت کرد و پیروز شد.

با این اوصاف پرویزی راهی دور چهارم شد و روز یک‌شنبه برای کسب سهمیه المپیک به مصاف داوید پنیا از ساحل عاج می‌رود که در صورت پیروزی، سهمیه المپیک را به دست می‌آورد.

از ساعتی دیگر و در وزن 80 کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این کیم‌ جین‌ از کره‌جنوبی‌، سباستین‌ از دانمارک و گانزوریگ‌ از مغولستان را با اقتدار شکست داده است با رافائل هووانسیان‌ از ارمنستان روی رینگ می‌رود.

آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از روز جمعه (چهارم خرداد) با حضور بیش از 600 بوکسور در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تایلند و در بانکوک آغاز ‌شده است. تیم ملی کشورمان نیز با هفت بوکسور در این رویداد حضور یافته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان