یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه درگذشت

سردار وجیه‌الله مرادی، فرمانده جبهه مقاومت، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیروی قدس سپاه پاسداران، جانشین یگان نیرو‌های مخصوص امام علی (ع)، از فرماندهان عالی‌رتبه مبارزه با تروریست و فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران از سوابق سردار مرادی بود.

سردار وجیه‌الله مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه درگذشت.
 
به گزارش صدا و سیما؛ سردار وجیه‌الله مرادی اهل روستای کرفون از توابع بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، از فرماندهان نیروی قدس سپاه و همرزم و مشاور حاج قاسم سلیمانی و رزمنده دوران دفاع مقدس که بیش از 40 سال رشادت در میادین جنگی خارج از مرز‌ها داشت به علت بیماری دار فانی را وداع و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
 
فرمانده جبهه مقاومت، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و نیروی قدس سپاه پاسداران، جانشین یگان نیرو‌های مخصوص امام علی (ع)، از فرماندهان عالی‌رتبه مبارزه با تروریست و فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران از سوابق سردار مرادی بود.
 
مراسم وداع و تشییع پیکر سردار حاج وجیه الله مرادی امروز و فردا به شرح ذیل برگزار می‌شود:
 
بهنمیر:
 
امروز شنبه 12 خرداد از ساعت 17 بدرقه از چهارراه بازارسر به سمت میدان اصلی شهر بهنمیر و از ساعت 18 وداع در مسجد کرفون این شهر خواهد بود
 
بابلسر:
 
در بابلسر نیز مراسم وداع امروز شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده ابراهیم می‌باشد.
 
مراسم تشییع نیز فردا یکشنبه 13 خرداد از ساعت 8 صبح همراه با قرائت زیارت عاشورا از سپاه بابلسر به سمت آستانه امامزاده ابراهیم برگزار خواهد شد.
 

برنامه مراسم یادبود سردار مرادی

درگذشت فرمانده نیروی قدس
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان