ضبط ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان: شعبه با توجه به اقرار صریح متهم، نداشتن مجوز‌های قانونی و موقعیت مرزی منطقه و برای قاچاق فرآورده‌های نفتی به پاکستان، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده و تانکر حاوی مواد سوختی، متخلف را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از ضبط 12 هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در سراوان خبر داد.

به گزارش مهر، منصور انصاری مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: پرونده خرید و حمل 12 هزار لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و 335 میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سراوان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه با توجه به اقرار صریح متهم، نداشتن مجوزهای قانونی و موقعیت مرزی منطقه و برای قاچاق فرآورده‌های نفتی به پاکستان، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده و تانکر حاوی مواد سوختی، متخلف را به پرداخت 10 میلیارد و 670 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

انصاری گفت: هنگ مرزی سیرکان این میزان سوخت را از یک دستگاه کامیون در محورهای مواصلاتی منطقه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی سراوان ارسال کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان