کتاب «فرهنگ‌آفرینی قرآن» منشر شد

گروه حوزه‌های علمیه: کتاب «فرهنگ‌آفرینی قرآن» از سوی انتشارات بوستان کتاب به قلم لطف‌الله خراسانی منتشر و روانه بازار شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، کتاب «فرهنگ‌آفرینی قرآن» به همت انتشارات بوستان کتاب وابسته به دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم به چاپ رسید.



 بنا بر این گزارش، قرآن کتاب آسمانی مسلمانان است که منبعی بی‌نظیر در زمینه ارائه آموزه‌های اخلاقی و تربیتی محسوب می‌شود و از جمله آموزه‌های این کتاب آموزه‌های فرهنگی است.



اگر در زمینه تاریخ، ادب و فرهنگ جاهلیت پژوهشی صورت گیرد، این نتیجه را به وجود می‌آورد که فرهنگ‌های آنها نه تنها قادر به تاثیرگذاری در فرهنگ‌ها نیستند بلکه رو به زوال و نابودی هستند.



این کتاب بر اساس آیات قرآن، احادیث و شواهد تاریخی درصدد است تا در زمینه‌های مختلف اعتقادات، احکام فقهی و حقوق اجتماعی، اخلاقیات، پیدایی علوم و تأثیر در ادبیات و هنر و مبارزه با سنت‌های نادرست و خرافات موجود، جامعیت قرآن را اثبات کند.



کتاب حاضر در صدد پاسخگویی به شبهه‌هایی است که اصالت و وحیانی بودن و فرهنگ‌آفرینی قرآن را مورد شبهه قرار داده است.



لازم به ذکر است، کتاب «فرهنگ‌آفرینی قرآن» توسط لطف‌الله خراسانی در 360 صفحه تالیف شده و با قیمت 14 هزار تومان به همت انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر