شادابی دکوراسیون منزل با گیاهان خانگی!

گیاهان خانگی: زندگی در خانه ای پر از گل و گیاه همیشه برای همه طراوت و سرزندگی را با خود به همراه خواهد داشت

گیاهان خانگی: زندگی در خانه ای پر از گل و گیاه همیشه برای همه طراوت و سرزندگی را با خود به همراه خواهد داشت . گیاهان آپارتمانی می تواند اکسیژن فضای زندگی شما را دو چندان کنند همچنین به تمیز کردن فضای داخلی شما نیز کمک فراوانی می کنند. اگر شما هم دوست دارید از گیاهان آپارتمانی شاداب و سر زنده در فضای دکوراسیون خود استفاده کنید با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم ایده های مراقبت و نگهداری از گیاهان آپارتمانی برای داشتن زندگی شاداب تر با شما در میان بگذاریم، با ما همراه باشید.

گیاهان آپارتمانی

استفاده از گیاهان آپارتمانی در فضاهای مرده

از گیاهان آپارتمانی می توانید برای پر کردن فضای مرده خانه خود  استفاده کنید و طراوت و سرزندگی را به این فضاها بازگردانید. فضاهای مرده در واقع به فضاهایی مانند زیر پله ها و راه پله ها و کنج هایی گفته می شود که معمولا کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. این فضاها معمولا به دلیل کم نور بودن مهجور واقع می شوند با انتخاب گیاهان آپارتمانی مقاوم برای چنین فضاهایی طراوت و سرزندگی را در آن ایجاد کنید.

گیاهان آپارتمانی مقاوم

استفاده از گیاهان آپارتمانی در آشپزخانه 

بهترین فضا برای نگهداری گیاهان آپارتمانی آشپزخانه ها می باشد که می تواند طراوت و سرزندگی را در قلب خانه ی شما ایجاد نماید، گیاهان پیچکی معمولا برای فضای آشپزخانه شما بسیار مناسب است.می توانید آن را روی شلف ها نگهداری کنید و ظاهر منحصر به فردی به فضای آشپزخانه خود ببخشید. گیاهان آپارتمانی خوراکی همانند فلفل های تزئینی و... ایده ی دیگری برای گیاهان فضای آشپزخانه می باشد. مطلب 13 گیاه خوراکی برای آشپزخانه منزل شما در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

گیاهان آپارتمانی مقاوم

نکته: توجه داشته باشید که در انتخاب گیاهان برای یک فضای مشخص که دارای نور و هوای ثابت است از گونه های مختلف گیاهان آپارتمانی با شرایط نگهداری مختلف استفاده نکنید، بلکه گونه های هم سان به لحاظ شرایط آبیاری و نگهداری را انتخاب کنید تا همیشه گلدان های شما تر و تازه باشند، انتخاب گیاهان مقاوم برای این منظور بسیار هوشمندانه است. 

گیاهان آپارتمانی

استفاده از گیاهان آپارتمانی در غذاخوری 

گیاهان آپارتمانی شاخه بلند را برای فضای غذا خوری خود انتخاب نمایید تا طراوت و سرسبزی جنگل را در فضای غذا خوری شما ایجاد نماید،گیاهان بلند تر را در اطراف قرار دهید و برای روی میز از یک گلدان کوچک استفاده کنید.توجه داشته باشید که این گیاهان حساسیت زا نباشند. 

گلخانه خانگی

استفاده از گیاهان آپارتمانی در پاسیو

اگر شما در فضای خانه خود اتاقی با پنجره های سقفی یا سرتاسری دارید و یا بهتر بگوییم از نعمت پاسیو بهره مند هستید، کافی است سر تا سر آن را با کمک گیاهان آپارتمانی پر کنید و شادابی و نشاط را به دکوراسیون فضای داخلی خود هدیه دهید.

گیاهان آپارتمانی

استفاده از گیاهان آپارتمانی در اتاق خواب 

استفاده از گیاهان آپارتمانی در فضای اتاق خواب سبب می شود فضای خوا و استراحت شما دلپذیرتر شود، در انتخاب گیاهان آپارتمانی برای فضای اتاق خواب دقت کنید، پیش از هر انتخابی بهتر است به مطلب 12 گیاه آپارتمانی اکسیژن ساز برای دکوراسیون اتاق خواب سری بزنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان داشته باشید. 

گیاهان آپارتمانی مقاوم

استفاده از گیاهان آپارتمانی در حمام و سرویس بهداشتی 

گیاهان آپارتمانی را به حمام و سرویس بهداشتی مهمان کنید! رطوبت ایجاد شده توسط بخار از دوش و حمام باعث می شود که فضای حمام و سرویس بهداشتی تبدیل به بهترین گزینه برای رشد گیاهان آپارتمانی شود. علاوه بر آن ظاهر فضای حمام و سرویس بهداشتی شما را شیک تر می کند.

گیاهان آویزی

نکته: آوازیان کردن گیاهان خانگی یکی از بهترین راه حل ها برای آوردن گیاهان آپارتمانی به فضای کوچک خانه های امروزی می باشد. 

گیاهان آپارتمانی مقاوم

استفاده از گیاهان آپارتمانی در تراس

استفاده از گیاهان آپارتمانی در تراس می تواند جلوه زیبایی خاصی را به فضای شما مهمان کند. انتخاب درختچه های بلند برای چنین فضاهایی بسیار مناسب است و می تواند سقف آنرا بلندتر و درنتیجه فضای تراس شما را بزرگتر نشان دهد. 

گیاهان آپارتمانی

نکته: گیاهان آپارتمانی گلدار را برای صمصمی ترین و پر طرفدارترین بخش خانه ی خود انتخاب کنید تا با کمک آن بتوانید صمیمیت، شادابی و سرزندگی فضای خانه خود را چندبرابر کنید و از داشتن چنین گیاهان زیبایی لذت ببرید.

اگر شما هنوز نمی دانید گلدان انتخابی شما برای فضای دکوراسیون تان مناسب است یا نه؟! تصویر گلدان و فضای مدنظرتان را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید تا مشاوران چیدانه شما را در این موضوع راهنمایی کنند. 

منبع: Houzz ؛مترجم: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان