کوهنورد مجروح در کرمان نجات یافت

۲ نفر به قصد کوهنوردی از دیواره کوه‌های شرقی کرمان بالا می‌روند که یکی از آنان از دیواره کوه سقوط می‌کند.

جمعیت هلال احمر کرمان اعلام کرد که امدادگران کوهستان این جمعیت امروز(سه شنبه) با امدادرسانی، کوهنورد مجروح سقوط کرده از کوه‌های صاحب الزمان را در ارتفاع 300 متری نجات دادند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، در پی اعلام گزارش سقوط فردی از دیواره کوه های صاحب الزمان، بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شد.

براساس این گزارش، 2 نفر به قصد کوهنوردی از دیواره کوه‌های شرقی کرمان بالا می‌روند که یکی از آنان از دیواره کوه سقوط می‌کند.

امدادگران هلال احمر در پایگاه صاحب الزمان (پایگاه امداد و نجات کوهستان کرمان) مصدوم را حدود ساعت 11 امروز پس از 2 ساعت امدادرسانی نجات دادند.

روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان همچنین اعلام کرد، امدادگران پس امدادرسانی و آتل بندی، مصدوم را به وسیله بسکت(سبد) پس از طی فاصله بیش از 300 متری به محل امن انتقال و تحویل عوامل اورژانس دادند.

کوه‌های صاحب الزمان در ضلع شرقی شهر کرمان قرار گرفته و تیم امداد و نجات کوهستان کرمان متشکل از کوه‌نوردانی است که برای امدادرسانی در ارتفاعات و شرایط سخت آموزش دیده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر