موسس تلگرام: نات کوین حالا یکی از ۵ ارز دیجیتال پرمعامله جهان است

طبق اعلام موسس تلگرام، نات کوین یکی از ۵ ارز دیجیتال پرمعامله جهان شده که خبر خوبی برای کاربران است. آیا ارزش این رمزارز افزایش خواهد یافت؟

خبر موفقیت بازی تلگرامی نات کوین در کل جهان پیچیده و هم‌اینک کاربران زیادی حسرت روزهایی را می‌خورند که بدون ضربه زدن روی سکه زرد بازی اوقات خود را سپری کرده‌اند. نات کوین در حال حاضر جزو رمزارزهای پرمعامله بازار است و توکن NOT در عرض 24 ساعت توانسته 100 درصد رشد کند.

نات کوین یکی از 5 ارز دیجیتال پرمعامله جهان شده!

به گزارش گجت نیوز، پیش بینی قیمت نات کوین در مقطع کنونی بستگی به عوامل زیادی از جمله حمایت اعضای جامعه و سرمایه‌گذاران کلان دارد و علاوه بر این، برنامه‌های این پروژه ایردراپی باید شفاف و صادقانه افشا شود. به هر حال همه چیز برای Notcoin به بهترین شکل ممکن رقم خورد.

پس از این‌که کوین‌های کاربران در صرافی لیست شد و تبدیل به ارز دیجیتال گردید، 6 میلیون دلار توکن نات به موسس تلگرام، پاول دورف اهدا شد تا از این راه مراتب تقدیر و تشکر به عمل آید. حالا مدیرعامل پیام رسان محبوب تلگرام پست جدیدی منتشر کرده و در آن بیان داشته است:

دو هفته پیش، 6 میلیون دلاری که به‌صورت نات کوین به من هدیه داده شد، 4 برابر افزایش قیمت پیدا کرده و ارزش آن به 24 میلیون دلار رسیده است!

همچنین حجم معاملات این ارز دیجیتال طی روزهای اخیر به مرز 4 میلیارد دلار رسیده که در نوع خود بی‌نظیر است. هم‌اینک نات کوین در زمره 5 رمزارز برتر جهان قرار دارد و میلیون‌ها نفر به کمک این مینی اپلیکیشن، موفق به کسب درآمد واقعی شده‌اند. دسترسی به این بازی از طریق تلگرام بوده و توکن آنها روی بلاک چین قدرتمند TON راه‌اندازی شده که خبر خوبی برای ما است.

دورف خاطرنشان کرده شبکه تون تنها بلاک چین مقیاس‌پذیر به‌معنای واقعی کلمه است که می‌تواند موج جدیدی از پروژه‌های فوق‌العاده و محبوب را پشتیبانی کند. هم‌اکنون پروژه‌های جایگزین Notcoin با بیش از ده‌ها میلیون کاربر روی تلگرام مشغول فعالیت هستند و امید دارند که بتوانند به کاربران فعال خود سود برسانند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان