پست مهم مدیر تلگرام درباره نات کوین

دو هفته پیش، ۶ میلیون دلاری که به صورت Notcoin به من هدیه داده شد، ۴ برابر افزایش قیمت پیدا کرده است و حالا ارزش آن به ۲۴ میلیون دلار رسیده است!

پاول دوروف مدیر تلگرام در پستی از اینکه مردم از نات کوین درآمد خوبی کسب کرده اند ابراز خرسندی کرد. 
 
به گزارش کی و چی، دوروف در تلگرام نوشت: 
دو هفته پیش، 6 میلیون دلاری که به صورت Notcoin به من هدیه داده شد، 4 برابر افزایش قیمت پیدا کرده است و حالا ارزش آن به 24 میلیون دلار رسیده است! 
 
حجم معاملات روزانه Notcoin دیروز به 4 میلیارد دلار رسید و این ارز دیجیتال را به یکی از 5 ارز دیجیتال برتر جهان از نظر حجم معاملات تبدیل کرد! 
 
میلیون‌ها نفر با استفاده از یک مینی اپلیکیشن در تلگرام روی Notcoin درآمد کسب کردند و حالا همچنان به کسب درآمد بیشتر ادامه می‌دهند. در حالی که دسترسی به مینی اپلیکیشن Notcoin از طریق تلگرام است، ارز دیجیتال Notcoin بر روی TON ساخته شده است - تنها تکنولوژی بلاکچینی که واقعا مقیاس‌پذیر است و می‌تواند موج جدیدی از پروژه‌های فوق‌العاده محبوب را پشتیبانی کند. 
 
یک ماه پیش، Notcoin بزرگترین جامعه ارز دیجیتال در تاریخ شبکه‌های اجتماعی بود. امروز، جامعه Notcoin تنها توسط پروژه‌هایی که الهام گرفته است، یعنی مینی اپلیکیشن‌های مشابهی در تلگرام که به ده‌ها میلیون کاربر امکان کسب درآمد می‌دهند، به چالش کشیده می‌شود. 

@keyochi

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان