VAR به تعویق افتاد؛ فدراسیون فوتبال از مشکلات جدی و اختلال در ورود این فناوری خبر داد

فدراسیون فوتبال با صدور بیانیه‌ای به مشکلات جدی و اختلال در ورود فناوری کمک‌داور ویدئویی (VAR) به لیگ برتر در فصل آتی واکنش نشان داد.

 فدراسیون فوتبال با اشاره به اقدامات و حمایت‌های لازم جهت ورود فناوری کمک‌داور ویدئویی(VAR)، نسبت به آنچه «مشکلات جدی و ایجاد اختلال در ورود این فناوری در فصل آتی» خوانده شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش ایرنا، علی تارقلی‌زاده، رئیس روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به مسیر طی شده جهت خرید تجهیزات مرتبط با کمک داور ویدئویی(VAR) در فصل آتی لیگ برتر اظهار داشت: دوستان مطلع هستند که اساسا کمتر علاقه‌ای به مصاحبه دارم اما ناگزیرم حرف‌های مهمی را، آنهم جهت استحضار افکار عمومی با مردم و رسانه‌های گروهی در میان بگذارم. در حالیکه وزارت ورزش و جوانان برای رسیدن VAR به ایران همه توانش را به کار گرفت و رئیس فدراسیون فوتبال نیز اعتبارش را وسط گذاشت و حتی محمد مخبر (معاون اول وقت رئیس جمهور فقید و سرپرست کنونی ریاست جمهوری) نیز نامه‌ها و دستورات لازم را داد، متاسفانه شرکت تجهیز 7 ماه است که در این زمینه بدقولی کرده است.

تارقلی‌زاده ادامه داد: تا به امروز برای تخصیص بودجه‌ای که دقیقا برای این امر در اختیار شرکت تجهیز است، ده‌ها جلسه برگزار کرده‌ایم اما ریالی از این بودجه به فدراسیون فوتبال نرسیده و در تازه‌ترین بهانه، این شرکت اسم صدا و سیما را وسط آورده است. در حالیکه رسانه ملی و مدیرانش تا به امروز کمال همکاری را با فدراسیون داشته و هیچ مشکلی با ورود تجهیزات ندارند و اساسا خودشان هم مشوق فدراسیون برای تحقق این امر هستند.

وی اضافه کرد: عزیران! آقایان بزرگوار در شرکت تجهیز! بودجه خرید تجهیزات مربوط به VAR در حساب شماست. معاون رئیس جمهور امضا کرده است. وزیر محکم ایستاده و دستور داده است. رئیس فدراسیون فوتبال همه تمهیدات را اندیشیده است، دلیل این اتفاقات چیست؟ من اینجا به هواداران فوتبال می‌گویم با این دست فرمان به رغم همه تلاش‌های صورت گرفته و با توجه به همه تاکیدات مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جهت تسریع ورود VAR به کشورمان، این فرایند برای فصل آتی دچار مشکلات جدی و اختلال خواهد شد. بیان این چند سطر برای این بود که همه بدانند فدراسیون در چه وضعیتی در حال کار است و امیدوارم دوستان به فکر باشند و اجازه بدهند مسیر پیش‌بینی شده فدراسیون به درستی طی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر