۱۰ ترکیب رنگ پرطرفدار طوسی در دکوراسیون منزل!

رنگ طوسی: شاید جمله ی طوسی، طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن! کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما باید بگوییم که در شاخه ی ترکیب رنگ ها این جمله حقیقت محض محسوب می شود

رنگ طوسی: شاید جمله ی طوسی، طوسی، پادشاه رنگ ها در دکوراسیون مدرن! کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما باید بگوییم که در شاخه ی ترکیب رنگ ها این جمله حقیقت محض محسوب می شود. رنگ طوسی در واقع رنگی خنثی از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید است که به خوبی می تواند با بیشتر رنگ ها ترکیب شود. امروز در چیدانه 10 ترکیب رنگ پرطرفدار طوسی در دکوراسیون را با هم بررسی می کنیم، با ما همراه باشید. 

ترکیب رنگ خاکستری و زرد در دکوراسیون

1. ترکیب رنگ طوسی با زرد در دکوراسیون

یکی از پر طرفدار ترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون منزل ترکیب رنگ طوسی با زرد است. در چنین ترکیبی بهتر است رنگ طوسی رنگ زمینه باشد و زرد رنگ مکمل و جزئی برای روح بخشیدن و دلنشین کردن بیشتر فضا. به طور مثال در این تصویر رنگ طوسی برای کاناپه انتخاب شده و کوسن ها به رنگ زرد و محدود انتخاب شده اند.

رنگ خاکستری در دکوراسیون

2. ترکیب رنگ طوسی با قهوه ای در دکوراسیون

رنگ طوسی به دلیل خنثی بودن فضای پیرامون را سرد جلوه می دهد. ترکیب رنگ قهوه ای با طوسی می تواند فضای دکوراسیون شما متعادل تر کند و گرمای منحصر به فردی به فضای شما ببخشد. 

رنگ خاکستری در دکوراسیون

3. ترکیب رنگ طوسی با طوسی در دکوراسیون!

با استفاده از طیف رنگی طوسی در فضای خود می توانید به سادگی آرامش را مهمان فضای خود کنید. همان طورکه در این فضا می بینید به دلیل استفاده از رنگ های سیر و روشن طوسی فضا از حالت مرده تبدیل به فضایی پویا اما با آرامش نسبی شده است. حضور جزئی رنگ های سبز و آبی شفاف این پویایی را دو چندان کرده است. 

ترکیب رنگ خاکستری و آبی

4. ترکیب رنگ طوسی با آبی در دکوراسیون

اگر می خواهید رنگ های سال 2016 را به دکوراسیون منزل خود بیاورید حتما در  ترکیب رنگ های خود طوسی را جای دهید. همان طور که در تصویر می بینید با اضافه کردن چند کوسن و لوازم دکوری با تم رنگ آبی در یک زمینه ی طوسی دکوراسیونی منحصر به فرد خلق شده اشت. 

ترکیب رنگ خاکستری و شیری در دکوراسیون

5. ترکیب رنگ طوسی با سفید شیری در دکوراسیون

اگر شما به دنبال یک دکوراسیون با تم رنگی لطیف و در عین حال خاص و قوی هستید پیشنهاد من به شما انتخاب ترکیب رنگ طوسی با سفید شیری در دکوراسیون است. توجه داشته باشید که در تمام ترکیب رنگ های ذکر شده، رنگ طوسی به عنوان رنگ زمینه و غالب و سایر رنگ ها به عنوان رنگ مکمل و ثانویه مطرح شده است. 

ترکیب رنگ طوسی و سفید

6. ترکیب رنگ طوسی با سفید خالص در دکوراسیون

 استفاده از رنگ سفید خالص با طوسی می تواند فضای دکوراسیون شما را تا حد زیادی روشن کند. استفاده از رنگ چوب در کنار این ترکیب تا حد زیادی می تواند تعادل را در فضای داخلی شما به جود آورد. 

ترکیب رنگ طوسی و سبز در دکوراسیون

7. ترکیب رنگ طوسی با سبز در دکوراسیون

با استفاده از رنگ سبز به سادگی می توانید به فضایی با دکوراسیون طوسی سرزندگی وطراوت ببخشید، این ترکیب رنگ منحصر به فرد می تواند هم در فضای داخلی و هم در نمای خارجی ایجاد شود و جلوه ی منحصر به فردی برای شما به وجود آورد. برای جلوه ی بیشتر این ترکیب رنگ بهتر است از رنگ سبز متمایل به زرد استفاده کنید. 

ترکیب رنگ طوسی و صورتی

8. ترکیب رنگ طوسی با صورتی کم رنگ در دکوراسیون

ترکیب رنگ طوسی و صورتی کم رنگ یکی از پر طرفدارترین ترکیب رنگ ها به خصوص برای اتاق دختران نوجوان و یا تازه عروس ها می باشد.

ترکیب رنگ طوسی با نارنجی در دکوراسیون

9. ترکیب رنگ طوسی با نارنجی در دکوراسیون 

ترکیب رنگ طوسی با نارنجی یکی از بهترین ترکیب رنگ ها برای انرژی بخشی به فضای داخلی شما محسوب می شود همچنین این ترکیب رنگ برای فضاهایی مانند اتاق کودک نیز ترکیب رنگی منحصر به فردی محسوب می شود.  

ترکیب رنگ طوسی با بنفش در دکوراسیون

10. ترکیب رنگ طوسی با بنفش در دکوراسیون

ترکیب رنگ طوسی با بنفش یکی از ترکیب رنگ های لوکس است که برای دکوراسیون هایی به سبک کلاسیک بسیار مناسب می باشد. توجه داشته باشید در چنین ترکیبی رنگ بنفش بهتر است بنفش ارغوانی باشد و برای طوسی از ترکیب طوسی های سیر و روشن استفاده کنید تا ظاهر منحصر به فردی به فضای دکوراسیون شما ببخشد.  

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

منبع: Houzz ؛مترجم: ثمینا فراهانی ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر