طرز تهیه کانول شکلاتی خوشمزه و خوش پخت

طرز تهیه کانول شکلاتی با یک دستور ساده را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این شیرینی طعم عالی داشته و با نان باگت و شکلان چیپسی و پنیر تهیه می شود.

طرز تهیه کانول شکلاتی خوشمزه و خوش پخت

کانول شکلاتی یک نوع شیرینی با دستور ساده بوده که شما می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه کانول شکلاتی آشنا شوید. این شیرینی طعم بسیار متنوعی دارد.

تهیه انواع شیرینی‌ های خانگی با دستورهای متنوع را می‌ توانید در این بخش نیز دستور یک شیرینی جدید را مطالعه می‌ کنید. طرز تهیه شیرینی برفی و شیرینی پسته ای با طعم های متنوع را تجربه خواهید کرد.

 کانول شکلاتی

مواد اولیه:

  • تخم مرغ: 1 عدد
  • عصاره وانیل: 1 قاشق چای خوری
  • دارچین: 1 قاشق چای خوری
  • چیپس شکلاتی: 2 قاشق غذاخوری
  • پنیر ریکوتای: 3 قاشق غذاخوری
  • پودر قند: نصف قاشق چای خوری
  • نان باگت: به میزان لازم

طرز تهیه کانول شکلاتی:

برای آماده کردن این شیرینی متنوع و خوشمزه باید دارچین، تخم مرغ، وانیل را درون یک ظرف با یکدیگر ترکیب کنید. مواد را به خوبی ترکیب کرده تا یکدست شود. مقداری از عصاره وانیل را به پنیر ریکوتای اضافه کرده و به آن شکلات‌های چیپسی را اضافه نمایید.

در صورت دلخواه می‌ توانید از مقدار شیرین کننده نیز در شیرینی‌ ها استفاده کنید. نان باکت را باید از قسمت طول برش بزنید لای آن را مقداری باز کرده و مواظب باشید تا دو طرف نان باز نشود.

در این مرحله طرز تهیه کانول شکلاتی مخلوط پنیر و چیپس شکلاتی را که با یکدیگر ترکیب کرده اید، روی نان بمالید. نان را با دقت به چهار قسمت تقسیم کرده و باگت‌ های شما به همین راحتی تهیه می‌ شود. کمی روغن در کف تابه ریخته و روی حرارت بگذارید.

دستور تهیه کانول شکلاتی

می‌ توانید از مقداری کره نیز برای چرب کردن کف تابه استفاده کنید. نان باگت‌ هایی را که با استفاده از پنیر و چیپس‌ های شکلاتی پر کرده‌ اید، درون روغن‌ ها سرخ کنید. بعد از اینکه نان‌ های شما طلایی شد، آن را برداشته و روی آن را با مقداری پودر دارچین یا شکر و یا پودر قند تزیین کنید.

توجه نمایید که زیر حرارت را کم کنید تا باگت های شما خشک نشود. شما برای سرو این شیرینی‌ ها می‌ توانید از شربت نیز استفاده کنید. روی شیرینی‌ ها را می‌ توانیم با شکلات بن ماری شده یا شربت تزیین کنید.

طرز تهیه کانول شکلاتی

این شیرینی خانگی با طعم متنوع و دستور ساده را می‌ توانید برای وعده‌ های مختلف خود تهیه کرده و نوش جان کنید. شما در صورت دلخواه بعد از رول کردن باگت‌ ها می‌ توانید آن را درون شکلات بن ماری شدنی بغلتانید و درون ظرف قرار داد و درون یخچال بگذارید. بعد از اینکه شکلات‌ها بسته شد، می‌ توانید شیرینی را سرو کنید.

مدت زمان تهیه این نان‌ های خوشمزه تنها 10 دقیقه بوده و در کمترین زمان می‌ توانید یک شیرینی ساده داشته باشید. شما می‌ توانید از خامه نیز برای تزیین کردن رول‌ های خود استفاده کنید. این کاملاً سلیقه‌ ای بوده و می‌ توانید از مواد دیگری نیز برای تزیین شیرینی‌ ها استفاده نمایید. استفاده از ترافل های رنگی نیز برای این شیرینی ها گزینه عالی بوده و شما می توانید از این ترافل ها برای تزیین کردن شیرینی های خود استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر