ماهان شبکه ایرانیان

یک ایرلاین جزو برترین برندهای ترکیه شد

ترکیش ایرلاینز که در سال ۱۹۳۳ با ناوگانی متشکل از پنج هواپیما تاسیس شد، در حال حاضر دارای ناوگانی متشکل از ۴۵۶ هواپیما (مسافری و باری) است که به ۳۴۶ مقصد در سراسر جهان، ازجمله ۲۹۳ بین المللی و ۵۳ داخلی پرواز می‌کند.

بر اساس بیانیه شرکت برند فاینانس Brand) Finance)، پیشروترین مشاور ارزشیابی برند در جهان، برترین برندهای ترکیه مشخص شدند.
 
به گزارش ایسنا، خطوط هوایی ترکیش برای هفتمین سال متوالی در سال 2024 با ارزش 1.985 میلیارد دلار به‌عنوان با ارزش‌ترین برند ترکیه در این رتبه‌بندی قرار گرفت. البته ارزش برند حامل پرچم ملی ترکیه از 2 میلیارد دلار در سال 2023 اندکی کاهش یافته است.
 
دو شرکت‌ بزرگ لوازم خانگی ترکیه هم به ترتیب با ارزش 1.265 میلیارد دلار و 917 میلیون دلار از این شرکت هواپیمایی پیروی کردند. یک خودروساز  (816 میلیون دلار)، یک وام‌دهنده دولتی (665 میلیون دلار)، یک وام‌دهنده خصوصی (596 میلیون دلار) و یک خرده‌فروش (542 میلیون دلار) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 
احمد بولات، رئیس شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، در بیانیه‌ای جداگانه درباره این نتایج اظهار کرد: حفظ رتبه اول خود در بین با ارزش‌ترین برندها در رتبه‌بندی امسال «کل خانواده ترکیش ایرلاینز را برای موفقیت بیشتر تشویق می‌کند. ما به افزایش سهم خود در ترکیه، اقتصاد، اشتغال و همه بخش‌هایی که در آنها سهامدار هستیم ادامه خواهیم داد.
 
با محاسبه ارزش مالی برندها برای بیش از 20 سال، اکنون برند فایننس هر سال 5000 برند را ارزیابی می‌کند.
 
به نقل از ترکیش، ترکیش ایرلاینز که در سال 1933 با ناوگانی متشکل از پنج هواپیما تاسیس شد، در حال حاضر دارای ناوگانی متشکل از 456 هواپیما (مسافری و باری) است که به 346 مقصد در سراسر جهان، ازجمله 293 بین المللی و 53 داخلی پرواز می‌کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان