زیاده عرضی نیست!

کاظم صدیقی ؛ انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته!

جزئیات را و از جمله تناقض گویی های مکرر در این پرونده را همه می دانند ولی آخرش چه شد؟ نه خبری از محاکمه شما و پسران تان شد که چرا باغ بیت المال را به اسم خود کرده اید؟  و نه حتی خبری از محاکمه دوست دیرین تان که مدعی شده بودید امضایتان را جعل و باغ را به اسم تان زده بود! بعد هم همه چیز به سادگی تمام شد و شما خیلی راحت و آسوده خاطر برگشتید به نماز ج ...

 عصر ایران - حجه الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و تولیت مدرسه علمیه امام خمینی در منطقه ازگل تهران در خطبه های اخیر گفته است که اگر رئیس جمهوری بیاید و تمام استانداران و وزرا را عوض کند، خسارت برای مردم است. 

این که اگر رئیس جمهور جدید بخواهد تیم خود را برای اداره کشور در کابینه و استان ها بچیند، کجایش خسارت به مردم است، بماند ولی حال که جناب ایشان نگران خسارت به مردم شده، خدمت شان عرض می کنیم چیزهای خسارت بارتر دیگری وجود دارد که جلوی چشم مردم اتفاق می افتند و بعدش، انگار نه انگار!

یکی اش همین پرونده زدن سند باغ 1000 میلیاردی ازگل به نام شما و آقازاده هایتان! جزئیات را و از جمله تناقض گویی های مکرر در این پرونده را همه می دانند ولی آخرش چه شد؟ نه خبری از محاکمه شما و پسران تان شد که چرا باغ بیت المال را به اسم خود کرده اید؟  و نه حتی خبری از محاکمه دوست دیرین تان که مدعی شده بودید امضایتان را جعل و باغ را به اسم تان زده بود! 

بعد هم همه چیز به سادگی تمام شد و شما خیلی راحت و آسوده خاطر برگشتید به نماز جمعه و بار دیگر مردم را به تقوای الهی دعوت کردید و از این که ممکن است رئیس جمهور بعدی، وزرا و استانداران را تغییر دهد ابراز نگرانی کردید.
 انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته و ماجرای باغ هم خواب و توهمی بیش نبوده است!

زیاده عرضی نیست!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان