مطمئن‌ترین کارشناسی خودرو در کرج با ضمانت ۴۰۰ میلیونی

 تا چند سال پیش کارشناسی خودرو خدمتی نسبتاً جدید بود و علاوه بر این که تعداد ارائه دهندگان این سرویس کم بود، در هر شهری هم ارائه نمی‌شد. به عنوان مثال در آن دوران ساکنان کرج برای کارشناسی خودروهای موردنظر خود باید به مراکز تشخیص رنگ پایتخت مراجعه می‌کردند و علاوه بر هزینه کارشناسی، باید هزینه بنزین و استهلاک خودرو را هم می‌دادند.

مطمئن‌ترین کارشناسی خودرو در کرج با ضمانت 400 میلیونی

به‌تازگی تعداد شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات کارشناسی خودرو در کرج افزایش پیدا کرده است؛ اما این تنوع باعث شده که انتخاب جای مناسب و قابل‌اعتماد برای گرفتن خدمات کارشناسی خودرو سخت شود. در این مقاله قصد داریم سرویس کارشناسی خودرو همراه مکانیک را به شما معرفی کنیم که در شهر کرج هم ارائه می‌شود و تمامی ملاک‌های لازم برای انتخاب به عنوان سرویس کارشناسی برتر را دارد. در ادامه دلایل انتخاب همراه مکانیک برای کارشناسی خودرو در کرج را بررسی می‌کنیم.

بالاترین ضمانت در بین سرویس‌های کارشناسی

همراه مکانیک برای کارشناسی خود تضمین پرداخت خسارت تا سقف 400 میلیون تومان را می‌دهد که در میان سرویس‌های کارشناسی خودرو بی‌سابقه است. البته امکان دارد جایی را پیدا کنید که به شما تضمین بیشتر بدهد؛ اما باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که جای موردنظر به اندازه همراه مکانیک اعتبار دارد یا نه و در صورت بروز خسارت می‌توانید آن را به راحتی بگیرید یا خیر.

تضمین کارشناسی روی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک هم داده می‌شود و اصولاً هیچ خودروی کارشناسی نشده‌ای در این نمایشگاه موجود نیست.
اگر خریدار خودرو هستید و می‌خواهید از سرویس کارشناسی همراه مکانیک استفاده کنید، توصیه می‌کنیم پیش‌از آن سری به نمایشگاه خودروهای همراه مکانیک (به آدرس: hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/) بزنید تا فرایند خرید خودرو را کوتاه‌تر کنید. در حالت عادی، برای پیدا کردن خودروی کارکرده یا صفر سرحال، به حداقل 3 بازدید و 3 کارشناسی نیاز دارید؛ درحالی‌که در نمایشگاه همراه مکانیک تمامی خودروها از قبل کارشناسی شده‌اند و ضمانت هم دارند و برای خرید آن‌ها یک بازدید کافی است.

امکان بازرسی در محل

برخلاف برخی از سرویس‌های کارشناسی خودرو، در همراه مکانیک برای استفاده از این سرویس نیازی به حضور در اتوسنتر ندارید و کارشناسان همراه مکانیک برای بررسی خودرو در محل موردنظر شما حاضر می‌شوند. برای انجام کارشناسی خودرو در محل کافی است شرایط زیر محیا باشد:

•    تمیز و خشک بودن خودرو
•    وجود نور به میزان کافی
•    خالی بودن صندوق عقب
•    وجود سقف در زمان بارندگی

بازرسی کامل فنی و بدنه

کارشناسی خودرو همراه مکانیک شامل بررسی بیش از 320 آیتم فنی و بدنه می‌شود که کارشناسان حرفه ای و آموزش دیده همراه مکانیک این آیتم‌ها با تجهیزات مدرن و به روز بررسی می‌کنند. در پایان هم به شما برگه کارشناسی و ضمانت نامه داده می‌شود. همچنین اگر درخواست بررسی دقیق‌تر داشته باشید، می‌توانید از خدمات اتوسنتر همراه مکانیک (اتاق رنگ و ...) استفاده کنید.

در برگه کارشناسی خودرو تمامی موارد با جزئیات کامل درج می‌شود و اگر فروشنده‌ای بخواهد خودروی خود را با کمک همراه مکانیک بفروشد، این برگه در آگهی خودرو قرار می‌گیرد. مطالعه برگه کارشناسی درج شده در آگهی‌های نمایشگاه همراه مکانیک، مثل یک بازدید اولیه است و به خریدار یک دید دقیق در مورد وضعیت خودرو می‌دهد.

کارشناسی خودرو در همراه مکانیک شامل تست‌های زیر می‌شود:

•    تست دیاگ
•    تست رانندگی
•    تست کامل بدنه با دستگاه ضخامت سنج
•    تست جلوبندی و اتاق
•    تست فنی و گیربکس
•    بررسی وضعیت لاستیک‌ها و کیلومتر واقعی طی شده

مطمئن‌ترین کارشناسی خودرو در کرج با ضمانت 400 میلیونی

ارائه خدمات حقوقی و تعیین قیمت

پس از کارشناسی کامل خودرو و تحویل برگه ضمانت و کارشناسی، ارزش خودرو بر اساس قیمت روز، گزارش کارشناسی و معاملات واقعی بازار تعیین و به شما ابلاغ می‌شود. البته ارائه گزارش کارشناسی و داشتن اطلاعات دقیق در مورد وضعیت فنی و بدنه خودرو تمام ماجرا نیست و امنیت معامله را تضمین نمی‌کند. در صورت تمایل شما، کارشناسان همراه مکانیک می‌توانند نگارش مبایعه‌نامه را بر عهده بگیرند و بر مراحل قانونی نقل‌وانتقال خودرو نظارت داشته باشند. البته هزینه خدمات حقوقی از خدمات کارشناسی جدا است.

هزینه کارشناسی منصفانه

هزینه کارشناسی خودرو در همراه مکانیک بسته به نوع خودرو متفاوت است و به عوامل زیادی بستگی دارد. آشنایی با مهم‌ترین آن‌ها شما را به این نتیجه می‌رساند که تعیین هزینه کارشناسی خودرو در همراه مکانیک قاعده و قانون دارد و منصفانه است:
•    خارجی یا داخلی بودن خودرو
•    مدل و تاریخ ساخت
•    میزان پیچیدگی سیستم پیشرانه
•    تعداد آپشن‌های خودرو


کلام آخر

تمام مزایا و شرایط کارشناسی خودرو کرج با شرکت همراه مکانیک را خواندید. اگر هنوز به ضرورت کارشناسی خودرو شک دارید، کافی است سری به اخبار کلاه برداری‌های بازار خودرو بزنید و پای حرف آن‌هایی که خودروی کارشناسی نشده خریده‌اند بنشینید تا متوجه شوید که خرید خودرو بدون کارشناسی چه ریسک بزرگی است. واحد کارشناسی خودرو کرج به شما کمک می‌کند تا از وضعیت فنی و بدنه خودروی موردنظرتان اطمینان پیدا کنید و بر اساس آن تصمیم به خرید خودرو بگیرید. همچنین با کمک کارشناسان واحد کارشناسی ماشین کرج متوجه می‌شوید که ارزش واقعی خودرو چقدر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از چندوچون کارشناسی خودرو در کرج همراه مکانیک، روی لینک https://www.hamrah-mechanic.com/car-inspection/?city=karaj کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان