زورگیری در بوستان جوانمردان و پارک پردیسان

فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی با اشاره به دستگیری ۴ سارق منزل و ۴ زورگیر که در پارک ها و بوستان های غرب تهران اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند، توضیحاتی را ارائه کرد.

سرهنگ وحید ذاکری؛ فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی درباره برخی از پرونده‌های بررسی شده در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در یک پرونده 4 سارق منزل شناسایی و دستگیر شدند. این افراد در غرب تهران اقدام به سرقت از منازل می‌کردند. این افراد با استفاده از تخریب در منازل و در نبود ساکنان منزل اقدام به دزدی می‌کردند.
 
به گزارش ایلنا، وی ادامه داد: این افراد از سارقان حرفه‌ای هستند که صرفا اقدام به سرقت اموال کم حجم مانند طلا، دلار و پول نقد از منازل می‌کردند. تاکنون نیز به 20 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و در حال حاضر 15 منزل از منازلی که این افراد اقدام به سرقت از آن‌ها کرده‌اند، شناسایی شده و مالباختگان به پلیس مراجعه کرده اند.
 
سرهنگ ذاکری با اشاره به شناسایی و دستگیری یک باند زورگیر سارق تصریح کرد: یک باند 4 نفره که از اتباع افاغنه بوده‌اند، در بوستان‌های منطقه غرب شهر تهران مانند بوستان جوانمردان و پارک پردیسان از افرادی که در پارک حضور داشتند، با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت و زورگیری می‌کردند.
 
فرمانده پایگاه دوم پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: تمام اعضای این باند 4 نفره دستگیر شده و تاکنون نیز به 30 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان