طرز تهیه سوپ گشنیز با طعم فوق العاده

اگر از علاقه مندان به آشپزی های خانگی هستید در این بخش با طرز تهیه سوپ گشنیز خانگی خوشمزه آشنا خواهید شد. این سوپ طعم خوشمزه و عالی دارد.

طرز تهیه سوپ گشنیز با طعم فوق العاده

سوپ های خانگی ویژه با طعم های فوق العاده را می توانید در آرگا تهیه کنید‌. در این بخش نیز با طرز تهیه. سوپ گشنیز خانگی آشنا می شوید. این سوپ طعم فوق العاده ای دارد.

اگر قصد یک آشپزی خانگی ساده دارید در این بخش می توانید با طرز تهیه سوپ لازانیا و سوپ پیازچه آشنا شوید. این سوپ ها طعم ویژه ای دارند.

طرز تهیه سوپ گشنیز

مواد اولیه:

  • جواب پوست کنده: 1 لیوان
  • سیب زمینی کوچک: 1 عدد
  • هویج متوسط: 1 عدد
  • سیر: 5 حبه
  • آب مرغ: به میزان لازم
  • گشنیز: 3 چهارم لیوان
  • ماست ترش: 5 قاشق غذاخوری
  • سس مایونز: 1 قاشق غذاخوری
  • نمک: به میزان لازم

طرز تهیه سوپ گشنیز:

برای داشتن این سوپ ویژه خانگی و خوشمزه باید ابتدا درون کاسه ای مقداری جو پوست کنده ریخته و به آن مقداری آب اضافه نمایید. به مدت 2 تا 3 ساعت آن را درون آب قرار داده و زمان دهید تا کاملا خیس شود.

روش تهیه سوپ گشنیز

قابلمه ای روی حرارت گذاشته و به همراه جو آب شده روی حرارت گذاشته و زمان دهید تا سوپ جوشیده و لعاب دار شود. هویج ها را شسته و نگینی کرده و به مواد سوپ خود اضافه کنید. شما می توانید هویج ها را به صورت رنده شده نیز درون سوپ ریخته و به مدت 15 دقیقه زمان دهید تا سوپ شما به خوبی جا افتاده شود.

سیب زمینی ها را پوست کنده و بشورید و به صورت نگینی خرد کنید. سیب زمینی های نگینی شده را به مواد اضافه کرده و 20 دقیقه زمان دهید تا به خوبی نرم شود. برای خوشمزه شدن این سوپ نیز می توانید از آب مرغ استفاده کنید.

در مرحله بعدی سبزی های گشنیز را پاک کرده و بشویید. بعد از اینکه آبکشی شد، سیر را پوست کنده و به مواد اضافه کنید. سبزی گشنیز ساطوری شده را به مواد سوپ اضافه کرده و هم زده تا به خوبی ترکیب شده و سبزی های به سوپ مزه بدهد. 20 دقیقه دیگر زمان دهید تا سوپ روی حرارت باشد و جا افتاده شود. در ادامه باید سس سوپ را تهیه کنید.

رسپی سوپ گشنیز

ماست را درون ظرفی ریخته و مقداری آب روی بریزید و هم زده و بعد در چند مرحله به سوپ اضافه کنید. در صورت دلخواه می توانید از سس مایونز برای این سوپ استفاده کرده که طعم بهتری به سوپ شما می دهد. با استفاده از چنگال سس را درون سوپ هم زده تا خوب ترکیب شده و یکدست شود.

کمی سوپ را روی حرارت ملایم گذاشته و زمان دهید تا سوپ و سس مزه دار شده و سوپ شما به غلظت کافی برسد. این سوپ به عنوان یک میان وعده نیز مناسب بوده و می توانید برای در وعده های مختلفی تهیه کنید و نوش جان نمایید. این سوپ ویژه را می توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود داشته و نوش جان کنید.

در کنار این سوپ می توانید از نان تازه و سبزی استفاده نمایید. افزودن مقداری آب لیموی تازه در این سوپ موجب شده تا طعم و عطر بهتری داشته و شما می توانید از ادویه های معطر مثل فلفل بیشتر در این سوپ نیز استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان