بازیگر سینما: نقش حاج قاسم را بازی کردم ولی بنابر دلایلی از فیلم حذف شد

بازیگر سینما اعلام کرد در فیلم سینمایی «احمد» در نقش شهید سلیمانی بازی کردم، اما بنابر دلایلی نقش حاج قاسم و سکانس‌های مربوط به من از فیلم حذف شد.

تسنیم نوشت: ابوالفضل همراه، بازیگر سینما و تلویزیون درباره پیشنهادات بازی در نقش شهید سلیمانی گفت: در 2 سال گذشته، کارهای متعددی هم در حوزه تئاتر و هم در عرصه سینما برای بازی در نقش شهید سلیمانی به من پیشنهاد شده است، در برخی از آنها حضور پیدا کردم که نمونه آن نمایش "شهدای غواص" بود که در تهران و کیش اجرا شد.

یکی دو کار سینمایی هم به من پیشنهاد شد؛ در یکی از آنها نقش شهید پورجعفری به من پیشنهاد شد که متأسفانه به نتیجه نرسید و به مشکلاتی برخورد کردند.

در فیلم سینمایی «احمد» بود که در نقش شهید سلیمانی بازی کردم، اما بنابر دلایلی نقش حاج قاسم و سکانس‌های مربوط به من از فیلم حذف شد. بعد از این اتفاق، از عوامل تولید درخواست کردم که اسمم را هم از تیتراژ دربیاورند، چرا که باعث ایجاد سردرگمی می‌شد.

صحبت اصلی بر سر اعتراض دوستانی بود که می‌گفتند نقش حاج قاسم در این اثر سینمایی کمرنگ است، در حالی که ایشان نقش بسیار پررنگی در اصل اتفاق، یعنی ماجرای زلزله بم داشتند.

انتظار آن‌ها این بود که نقش شهید سلیمانی، نه به‌اندازه شهید کاظمی، اما به‌شکل پررنگ‌تر در فیلم دیده شود

همراه می گوید ، چند کار دیگر هم در همین نقش به من پیشنهاد شده اما از آنجا که احساس کردم کارهای ضعیفی هستند، نپذیرفتم. همچنان صبوری می‌کنم تا در نهایت با یک کار خوب از شهید سلیمانی به ایشان ادای دین کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان