یوفا قاطع شد؛ افزایش تدابیر امنیتی برای جلوگیری از تکرار حواشی بازی ترکیه و پرتغال

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) پس از اتفاقات عجیب دیدار پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴، که در جریان آن چند هوادار به قصد سلفی با کریستیانو رونالدو به زمین مسابقه هجوم بردند، تصمیم به افزایش تدابیر امنیتی در ورزشگاه‌ها گرفت.

 یوفا در نظر دارد تدابیر امنیتی برای بازی‌های یورو 2024 را افزایش دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات عجیب دیدار ترکیه و پرتغال در هفته دوم دور گروهی مسابقات یورو 2024، اتحادیه فوتبال اروپا قصد دارد تدابیر امنیتی ورزشگاه‌ها را بیشتر کند.

در بازی جذاب ترکیه و پرتغال، حداقل 6 هوادار سعی کردند با ورود به زمین با کریستیانو رونالدو سلفی بگیرند که باعث عصبانیت فوق ستاره پرتغالی شد.

یوفا در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «در بازی‌های آینده یورو 2024 اقدامات امنیتی بیشتری در استادیوم‌های آلمان اتخاذ خواهد شد. هرگونه نفوذ به زمین ورزشگاه به منزله تخلف از قوانین مسابقات بوده و منجر به اخراج از ورزشگاه، ممنوعیت ورود به استادیوم برای مدتی طولانی و تشکیل پرونده با اتهام خسارت زدن به اموال عمومی می‌شود.»

پس از دیدار ترکیه و پرتغال افراد زیادی از یوفا و مسئولان فوتبال آلمان به دلیل امنیت ضعیف ورزشگاه‌ها انتقاد کردند که در نهایت باعث واکنش یوفا و ایجاد تغییراتی در این مورد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان