امکان خرید ۳ تیپ میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴ در سامانه خودروهای وارداتی تا پایان امروز ۶ تیر (+قیمت)

اولین عرضه خودرو میتسوبیشی اوتلندر توسط شرکت آرین موتور در سامانه خودروهای وارداتی انجام شد و متقاضیان تا پایان ۶ تیر می توانند آن را خریداری کنند.

اولین عرضه خودرو میتسوبیشی اوتلندر توسط شرکت آرین موتور که از روز 3 تیر در سامانه خودروهای وارداتی آغاز شده پایان امروز 6 تیر به پایان می رسد.
 
به گزارش عصر ایران، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام کرده و اولویت آن‌ها مشخص شده است، می توانند برای انتخاب خودرو میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ مختلف از روز یکشنبه مورخ 03 /04 /1403 تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 06 /04 /1403 اقدام کنند.
 
امکان خرید 3 تیپ میتسوبیشی اوتلندر 2024 در سامانه خودروهای وارداتی تا پایان امروز 6 تیر (+قیمت)
متقاضیان در این مرحله می توانند پنج انتخاب از سبد محصولات اعلامی سامانه داشته باشند ولیکن در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی) قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد همچنین حتما وجود یک انتخاب برای هر متقاضی الزامی می باشد. لذا پس از تخصیص خودرو و فراخوانی از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌ شود.
 
هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه کرده اند، می‌باشد.
 
براساس این گزارش، متقاضیانی که در عرضه 13 خودرو برقی وارداتی (16 تا 18 اردیبهشت 1403) مشارکت داشتند و یکی از خودروهای برقی (EQM5EV، EJ7، ENS1،  GRE) را انتخاب کردند و تمایل به تغییر خودروی خود دارند، فقط در این عرضه می‌توانند (در  عرضه‌های آینده به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد) خودروی برقی خود را لغو و یکی از خودروهای موجود در این عرضه را انتخاب کنند. در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را لغو و خودرویی را انتخاب ننماید از اولویت بندی سامانه حذف می شود.
امکان خرید 3 تیپ میتسوبیشی اوتلندر 2024 در سامانه خودروهای وارداتی تا پایان امروز 6 تیر (+قیمت)
 
همچنین پیرو پیامک ارسالی و با توجه به 15 مرحله عرضه صورت گرفته و فراهم بودن امکان تخصیص خودرو و عدم اقدام برای تعیین خودرو توسط برخی از متقاضیان، بدینوسیله اعلام می شود با توجه به تنوع سبد محصولاتی قابل عرضه، در صورت عدم اقدام در این مرحله و مرحله بعدی، اولویت اعلامی این افراد حذف و در مرحله جدید ثبت نام که برای عموم مردم فراهم می شود می بایست مشابه سایر افراد و براساس شرایط اعلامی اقدام کنند و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.
 
اولین عرضه خودرو میتسوبیشی اوتلندر در سه تیپ متفاوت M-line، L-Line و H-Line و به صورت پنج صندلی و با سیستم انتقال قدرت تک دیفرانسیل انجام می‌شود.
 
قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و ... در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان