رئیس قوه قضاییه : هرکسی می‌خواهد فردا مطالبه‌گری کند امروز پای صندوق‌ رای بیاید

رئیس قوه قضاییه افزود: توصیه من به همه هموطنان این است که هر کسی ایران را دوست دارد هر کسی که نظام را دوست دارد آینده بهتری می‌خواهد و هر کسی که می‌خواهد فردا فردی را که انتخاب کرده از او مطالبه‌گری کند امروز هرچه زودتر پای صندوق رای حضور پیدا کند.

رئیس قوه قضاییه گفت: هر کسی که می‌خواهد فردا فردی را که انتخاب کرده از او مطالبه‌گری کند امروز هرچه زودتر پای صندوق رای حضور پیدا کند.
 
به گزارش ایسنا، غلامحسین اژه‌ای در جریان شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: شرکت در انتخابات هم وظیفه دینی هم وظیفه ملی است و هم عقل به ما این حکم را برای تعیین بالاترین مقام اجرایی در کشور یعنی رئیس جمهور که در قانون اساسی ما مقام دوم کشور است در انتخابات شرکت کند.
 
وی افزود: قانون اساسی باید توسط رئیس جمهور اجرا شود و ما با این شرکت خود می‌خواهیم بگوییم که فردی که می‌تواند قانون اساسی را اجرا کند می‌تواند کشور را پیش ببرد می‌تواند مسائل و مشکلات فرعی و کلی مردم و نظام را حل کند که امروز باید این فرد را انتخاب کنیم.
 
وی ادامه داد: این امر عقلانی دینی و سیاسی است. امری است که اگر امروز تاخیر کردیم و انجام ندادیم فردا قابل تدارک نیست. برخی امور هستند که امروز انجام نشوند و آنها را به فردا موکول کنیم از دست می‌رود و یکی از مصداق‌هایی که خداوند و ارزش‌های دین ما به آن توصیه کرده در مورد امور خیر است که باید شتاب کنیم و از هم سبقت بگیریم.
 
رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: اگر بخواهیم در جهت عزت سرافرازی و سربلندی کشور حرکت کنیم حضور در انتخابات و حضور پای صندوق رای و انتخاب فرد اصلح این موضوع را تامین می‌کند. اگر بخواهیم آینده بهتری داشته باشیم آن را تامین می‌کند. اگر دغدغه‌ای نسبت به برخی موضوعات داریم به شکلی که بسیاری از ما و مردم نسبت به مسائل فرهنگی سیاسی اقتصادی معیشت اشتغال و ازدواج و بسیاری از این امور دغدغه و مشکلاتی دارند. اگر بخواهیم آینده بهتری در مورد این مسائل داشته باشیم از امروز باید به فکر باشیم.
 
وی افزود: توصیه من به همه هموطنان این است که هر کسی ایران را دوست دارد هر کسی که نظام را دوست دارد آینده بهتری می‌خواهد و هر کسی که می‌خواهد فردا فردی را که انتخاب کرده از او مطالبه‌گری کند امروز هرچه زودتر پای صندوق رای حضور پیدا کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان