این ساعت با الهام از ابرخودرو بوگاتی توربیون ۲۰۲۶ ساخته شده است (+عکس)

ساعت گران‌قیمت و جدید Jacob & Co با الهام از ابرخودرو بوگاتی توربیون ساخته شده است.

بنابر بیانیه‌ی رسمی Jacob & Co، ساعت جدید این شرکت با همکاری شرکت بوگاتی و هم‌نام با جدیدترین ابرخودرو آن به‌نام توربیون تولید شده است. بوگاتی و Jacob & Co از سال‌ها پیش برای ساخت ساعت‌هایی گران‌قیمت و خاص با یکدیگر همکاری می‌کنند.

به گزارش زومیت، این ساعت که از ابرخودرو توربیون بوگاتی الهام گرفته، در بسیاری از قطعات از جدیدترین خودرو بوگاتی الگوبرداری کرده است، مثل شکل قاب ساعت که با جلوی خودرو همخوانی دارد و شکل سرعت‌شمار و موتور V16 خودرو بوگاتی که در ساعت جدید خودنمایی می‌کند.  

این ساعت با الهام از ابرخودرو بوگاتی توربیون 2026 ساخته شده است

بنابر گفته‌ی جیکوب آرابو، مدیرعامل جیکوب اند کو، این ساعت فراتر از یک ساعت فوق‌العاده و درواقع یک اثر هنری است که به میراث اتوره بوگاتی، بنیانگذار شرکت بوگاتی، ادای احترام می‌کند.

در اواخر سال 2022، بوگاتی ایده‌های خود را برای ساخت یک ابرخودرو جدید با جیکوب اند کو به اشتراک گذاشت. مدیران ارشد جیکوب اند کو از استودیو طراحی بوگاتی بازدید کردند تا شاهد خودرو جدید بوگاتی باشند. این بازدید سرآغاز همکاری دوساله‌ی تیم طراحی بوگاتی و تیم جیکوب اند کو برای ساخت ساعت توربیون شد.

ساعت توربیون در تعداد محدود 250 عدد، مشابه تعداد خودرو بوگاتی توربیون، تولید خواهد شد که 150 عدد اول این ساعت با بدنه تیتانیوم DLC مشکی با قیمت 340٬000 دلار به بازار عرضه خواهند شد و قیمت آن در مدل‌های دیگر که با طلا و سنگ‌های قیمتی مزین شده باشند، به 980٬000 دلار نیز می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان