دریافت پول برای ثبت‌ نام ابتدایی‌ ها در مدارس دولتی ممنوع

هیچ مدیری اجازه ندارد، دانش‌آموز را به علت معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد، مسئله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ مدرسه دولتی هنگام ثبت‌نام حق دریافت پول از والدین ندارد.
 
به گزارش صدا و سیما؛ حمید طریفی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش افزود: ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس دولتی صددرصد رایگان است و اجباری در کمک به مدرسه وجود ندارد و خانواده‌ها فقط در قالب انجمن اولیاء و مربیان کمک‌های خود را پرداخت می‌کنند. معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: هیچ مدیری اجازه ندارد، دانش‌آموز را به علت معدل یا کیفیت نمره در مدرسه دولتی ثبت‌نام نکند؛ در صورت انجام، همکاران واحد ارزیابی عملکرد، مسئله را پیگیری و مشکل را برطرف می‌کنند.
 
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از عناصر کیفیت‌بخشی را بحث برنامه درسی عنوان کرد که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور کار‌های مطالعاتی را برای اصلاح و بازنگری برنامه‌های درسی انجام می‌دهد.
 
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه این کار زمان‌بر است، گفت: امسال از دوره اول ابتدایی کار مطالعاتی اصلاح و بازنگری کتاب‌های درسی به صورت بسیار محدود و آزمایشی در بعضی از مدارس در پایه اول را سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور در دستور کار دارد که به تدریج در طول سال‌های آینده انجام می‌شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان