تولید تلماسه سوم تابستان آینده شروع می‌شود/ اقتباسی سخت

به احتمال زیاد «تلماسه: مسیح» فیلم بعدی دنی ویلنوو سه گانه «تلماسه» را تا سال ۲۰۲۶ تکمیل کند و در حال حاضر مشغول کار برای تکمیل فیلمنامه و نهایی کردن بازیگران است.

 خبرگزاری مهر نوشت: به گزارش ددلاین به احتمال زیاد «تلماسه: مسیح» فیلم بعدی دنی ویلنوو است و با وجود این که این فیلمساز چندبار گفته بود که چنین نخواهد بود، اکنون گفته می‌شود وی می‌خواهد سه گانه «تلماسه» را تا سال 2026 تکمیل کند و در حال حاضر مشغول کار برای تکمیل فیلمنامه و نهایی کردن بازیگران است.

برادران وارنر «فیلم بدون عنوان» خود را که زمان اکرانش را برای دسامبر 2026 تعیین کرده بود، اکنون به عنوان «فیلم دنی ویلنوو» نام‌گذاری کرده است.

این در حالی است که کتاب فرانک هربرت برای فیلم سوم «تلماسه» به اندازه کتاب اول مخاطب پسند نیست و اگر ویلنوو به آن وفادار باشد، فیلمی بسیار متفاوت با 2 فیلم اول شکل می‌گیرد زیرا پل آتریدس با بازی شالامه، که اکنون یک دیکتاتور قدرتمند است، دیگر شخصیتی دوست داشتنی باقی نمی‌ماند و داستانی جدی‌تر با اکشن کمتر پیش رو خواهد بود. در واقع دو فیلم اول «تلماسه» یک سفر قهرمانی نیستند، بلکه بیشتر تصویرگر چگونگی شکل گیری یک شخصیت شرور هستند، به همین دلیل تبدیل آن به یک فیلم پرفروش بسیار سخت خواهد بود.

ویلنوو و کمپانی لجندری در مرحله بعد «جنگ هسته‌ای: یک سناریو» را با اقتباس از کتاب غیرداستانی آنی یاکوبسن که درباره رویدادهایی است که در صورت وقوع یک جنگ هسته‌ای رخ می‌دهد، خواهند ساخت.

«تلماسه: قسمت دوم» با بازی تیموتی شالامه و زندایا تا اینجا موفق‌ترین فیلم زنده سال 2024 است که از زمان اکران خود در اول ماه مه تاکنون 282.1 میلیون دلار فروش داخلی و 711.4 میلیون دلار در سراسر جهان کسب کرد و برادران وارنر را به اولین استودیویی بدل کرد که سال 2024 به فروش یک میلیارد دلاری در سراسر جهان دست یافت.

زمان اکران «تلماسه: مسیح» 18 دسامبر 2026 اعلام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر