جملات کتاب قدرت سکوت و تکه های ناب این کتاب

همانطور که می دانید یکی از کتاب های بسیار پرطرفدار کتاب قدرت سکوت اثر سوزان کین می باشد ک جملات ناب با مفاهیم دلنشینی گفته است که در این مقاله جملات کتاب قدرت سکوت را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

جملات کتاب قدرت سکوت و تکه های ناب این کتاب

کتاب قدرت سکوت اثر سوزان کین می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و از زاویه ای خاص و متفاوت به واکاوی مسئله برون گرایی و درونگرایی پرداخته است که متن ناب و مفاهیم دلنشین در این کتاب وجود دارد که به منظور مطالعه جملات کتاب قدرت سکوت به شما دوستان عزیز پبشنهاد می کنیم می توانید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

جملات ناب و دلنشین کتاب قدرت سکوت

کتاب قدرت سکوت برنده جایزه گودریدز شده و جزو کتاب های پرفروش آمازون و تیویورک تایمز می باشد که در ادامه مطلب جملات کتاب قدرت سکوت را در اختیار شما دوستان عزیز گذاشته ایم تا بتوانید از بین آن ها متن های نابی را انتخاب کنبد و همچنین در صورت تمایل در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده کنید.

 جملات کتاب قدرت سکوت با مفاهیم ناب

متن ناب کتاب قدرت سکوت

درون‌گراها الزاماً کمرو هم نیستند. کمرویی، یعنی ترس از عدم تأیید یا تحقیر اجتماعی، در حالی که درون‌گرایی، به معنای ترجیح دادن محیط‌هایی است که خیلی تحریک‌کننده نیستند. کمرویی ذاتاً دردناک است؛ در حالی که درون‌گرایی چنین نیست.

******

واژه‌ی درون‌گرا، مترادفی برای منزوی یا مردم گریز نیست. درون‌گراها می‌توانند چنین خصلت‌هایی داشته باشند، اما اغلب آنها رفتار بسیار دوستانه‌ای دارند.

******

متن دلنشین کتاب قدرت سکوت

برون‌گراها مسائل را به سرعت حل و فصل می‌کنند. آنها به سرعت (و گاه با عجله) تصمیم می‌گیرند، و به راحتی می‌توانند چند کار را با هم انجام دهند و ریسک کنند. آنها دوست دارند به خاطر منافعی همچون پول و جایگاه اجتماعی دست به مخاطره بزنند. درون‌گراها اغلب آهسته‌تر و آگاهانه‌تر عمل می‌کنند. آنها دوست دارند در یک زمان روی یک کار تمرکز کنند و از قدرت تمرکز بالایی برخوردارند. آنها به ندرت شیفته‌ی جذابیت‌هایی همچون ثروت و شهرت می‌شوند.

******

تفاوت درون‌گراها و برون‌گراها در میزان نیاز آنها به محرک بیرونی به منظور عملکرد مطلوب است. درون‌گرها برای احساس رضایت به محرک کمتری نیاز دارند، مثل صرف چای با دوستی صمیمی، حل کردن جدول کلمات متقاطع یا کتاب خواندن. برون‌گراها از محرک بیرونی لذت می‌برند؛ فعالیت‌هایی همچون ملاقات با افراد جدید، اسکی روی شیب‌های لغزنده و بالا بردن صدای موسیقی.

******

متن کتاب قدرت سکوت با مفاهیم دلنشین

متن کتاب قدرت سکوت با مفاهیم ناب

یونگ می‌گفت درون‌گراها به سمت دنیای درونی افکار و احساسات گرایش دارند، برون‌گراها به زندگی بیرونی مردم و فعالیت‌ها سوق پیدا می‌کنند. درون‌گراها همواره بر مفهوم رخدادهای پیرامون خود تمرکز دارند؛ برون‌گراها در خود آن رخدادها غرق می‌شوند. درون‌گراها انرژی خود را در تنهایی بازیابی می‌کنند؛ برون‌گراها زمانی به بازیافتن انرژی خود نیاز پیدا می‌کنند که به قدر کافی با مردم معاشرت نکرده باشند.

******

درون‌گرایی -همراه با پسرعموهایش یعنی حساسیت، جدیت و کمرویی- اکنون یک تیپ شخصیتی درجه دو محسوب می‌شود که جایی بین ناامیدی و آسیب‌شناسی قرار می‌گیرد. درون‌گراهایی که در دنیای برون‌گراهای ایده‌آل زندگی می‌کنند، همچون زنانی هستند که در دنیای مردان زندگی می‌کنند، آنها به خاطر رفتاری که از ویژگی درونیشان برمی‌خیزد، دست کم گرفته می‌شوند. برون‌گرایی تا حد وسیعی سبک شخصیتی جذابی به شمار می‌رود، اما ما آن را به معیار ظالمانه‌ای تبدیل کرده‌ایم که اغلب احساس می‌کنیم باید با آن همنوا شویم.

******

متن کتاب قدرت سکوت با مفاهیم زیبا

متن کتاب قدرت سکوت با مفاهم دلنشین

به ما گفته‌اند برای عالی بودن باید جسور باشیم، و برای خوشحال بودن باید اجتماعی باشیم. ما خود را ملتی متشکل از برون‌گراها می‌دانیم – به این معنا که نمی‌دانیم در واقع چه کسی هستیم. بنا به آمارهای مختلف، یک سوم تا نیمی از آمریکایی‌ها – به عبارت دیگر، حداقل یک نفر از هر دو یا سه نفری که می‌شناسید، درون‌گرا هستند (با فرض بر اینکه ایالات متحده آمریکا در زمره برون‌گراترین ملت‌ها قرار دارد، این رقم باید دست کم به اندازه‌ی سایر بخش‌های جهان باشد).

******

این کتاب، ناقض افسانه‌ای است که می‌گوید برای خوشبختی و موفقیت باید برون‌گرا باشید

******

متن ناب و زیبا کتاب قدرت سکوت

از یک منظر تکاملی، درون‌گرایی به عنوان یک ویژگی شخصیتی به یک دلیل بقا یافته است – این دلیل چه می‌تواند باشد؟

******

گرچه ما می‌توانیم به محدوده‌های بیرونی خلق و خویمان دست پیدا کنیم، اما اغلب بهتر است خودمان را کاملاً درون منطقه‌های امن خود جای دهیم.

******

متن ناب کتاب قدرت سکوت
شما دوستان عزیز در صورت تمایل با کلیک بر روی جملات کتاب ملت عشق و جملات زیبای کتاب شازده کوچولو می توانید متن های نابی را مطالعه کنید و همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر