چرا گاهی قیمت تور کیش از استانبول گرانتر است؟

تور کیش و ترکیه از تور‌های محبوب در ایران هستند. افراد زیادی هستند که تور ارزان کیش را دوست دارند و ممکن است برابری قیمت‌ها، مسافران زیادی را مجاب به سفر‌های خارجی کند. در این‌مقاله می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا برخی تور‌های کیش از تور استانبول یا برخی تور‌های خارجی دیگر، گران‌تر است.

چرا گاهی قیمت تور کیش از استانبول گرانتر است؟

همه ما با نام کیش و تور‌های بسیاری که به مقصد این‌جزیره زیبا راهی می‌شوند، آشنا هستیم. تور شهر‌های مختلف ترکیه مانند تور استانبول نیز از تور‌های محبوب برای ایرانی‌ها است. تور‌های متنوع و زیادی در ایام مختلف سال در این‌مسیر‌ها برگزار می‌شود. معمولا تور‌های داخلی باید قیمت مناسب‌تر و کم‌تری نسبت به تور‌های خارجی داشته باشند. اما امروز با بررسی قیمت تور‌ها به نکته جالب برخورد می‌‍کنیم. برخی تور‌های داخلی از تور استانبول گران‌تر هستند!

یعنی مسافران با قیمتی برابر یا حتی کم‌تر امکان سفر به ترکیه و رزرو تور خوبی را دارند. تور معمولا اغلب هزینه‌های اصلی سفر شما را به‌‌جز خرید‌ها بر‌عهده دارد. عوامل زیادی هستند که در قیمت تور‌ها تاثیر می‌گذارند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره علت گران‌تر بودن برخی تور‌های داخلی از تور استانبول صحبت کنید. اگر برای سفر بعدی خود هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌اید، این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

عوامل موثر در قیمت تور

ممکن است شما دو تور با مقصد یکسان را در یک سایت با قیمت‌های متفاوتی ببینید. همیشه تور‌های قیمت‌های مشابه ندارند و عوامل زیادی هستند که در قیمت تور‌ها اثر می‌گذارند. برای این‌که توضیح این‌قسمت مشخص باشد، از تور کیش به‌عنوان مثالی ساده استفاده می‌کنیم. برای رزرو تور کیش باید هتلی را انتخاب کنید.

چرا گاهی قیمت تور کیش از استانبول گرانتر است؟

هتل یکی از مهم‌ترین مواردی است که در قیمت تور شما تاثیر مستقیم دارد. اگر دوست دارید تور ارزان‌ کیش را انتخاب کنید، حتما جستجوی خود میان تور‌ها را به هتل‌های متوسط اختصاص دهید و هتل‌های لوکس را کنار بگذارید. یکی دیگر از عواملی که می‌تواند قیمت تور شما را زیاد یا کم کند، نوع وسیله نقلیه است. تور کیش با اتوبوس، قطار یا هواپیما قیمت‌های متفاوتی دارند. با انتخابی ساده، امکان تغییر زیادی در هزینه‌ها را دارید.

اگر بخواهیم همین دو مورد را برای تور کیش و استانبول بررسی کنیم، متوجه دلیل مقایسه تور داخلی و خارجی می‌شوید. شما با رزرو تور کیش با هتلی لوکس و پنج‌ستاره احتمالا باید قیمتی بیشتر از یک هتل متوسط در تور استانبول بپردازید. راهنمای تور، خدمات جانبی، نوع هتل، غذا‌ها، گردش، تعداد روز‌های سفر با تور و امکاناتی که حین سفر در‌اختیار شما قرار می‌گیرند، از دیگر عواملی هستند که قیمت تور شما به آن‌ها بستگی دارد. پس می‌بینید که فقط داخلی یا خارجی‌بودن شهر مقصد تنها عامل تعیین هزینه‌های تور نیست. اگر‌چه با کمی مدیریت هزینه‌ها، امکان رزرو تور ارزان کیش را خواهید داشت. ادامه مطلب را به مقایسه دقیق‌تری از قیمت تور کیش و استانبول اختصاص داده‌ایم.

قیمت تور کیش و ترکیه

عدد ثابت و مشخصی برای تور‌ها وجود ندارد. شما باید همه عواملی که در قسمت قبل درباره تور‌ها گفته شد را کنار هم قرار داده و ارزان‌ترین یا به‌صرفه‌ترین تور را پیدا کنید. زمان یا فصل سفر در قیمت تور‌ها تاثیر زیادی دارد. حتما درباره زمانی که سفر می‌کنید و شرایط مقصد در آن‌زمان، تحقیق کنید.

برخی ایام سال برای سفر به کیش و برخی برای سفر به استانبول از نظر هزینه، مناسب‌تر هستند. اگر دوست دارید سفری ارزان داشته باشید، حتما نیازی به کاهش کیفیت خدمات و امکانات نیست. شما باید یک روز کم‌تر برای طول سفر ممکن است مبلغ زیادی را صرفه‌جویی کنید. البته این‌موضوع همیشه تاثیر زیادی ندارد و شما باید آن را بررسی کنید.

نوع کیفیت هواپیما، خارجی یا داخلی بود ایرلاینی که انتخاب می‌کنید هم می‌توانند قیمت تور شما را تغییر دهند. اگر حس می‌کنید عوامل موثر زیاد هستند، کافی است برخی از آن‌ها را انتخاب کنید. البته راه ساده‌تری هم وجود دارد. به سایت علی بابا بروید و تور‌ها را با هتل و هواپیما بررسی کنید. تور‌های موجود در سایت از بهترین‌ها هستند و شما را از حل معادلات سخت، نجات می‌دهد.

چرا گاهی قیمت تور کیش از استانبول گرانتر است؟

مقایسه قیمت تور کیش و استانبول

هر دو شهر استانبول و کیش از نقاط محبوب برای سفر ایرانی‌ها و بسیاری از گردشگران هستند. همیشه یکی از عواملی که تاثیر زیادی در سفر‌‎های ما دارد، هزینه‌ها و بحث‌های مالی است. در این‌قسمت می‌خواهیم مقایسه‌ای ساده میان قیمت تور‌های کیش و استانبول داشته باشیم.

اگر بخواهیم نگاهی کلی به قیمت‌ها داشته باشیم تور کیش و هزینه‌های سفر به آن برای ایرانی‌ها ارزان‌تر است. اما این‌جمله برای همه تور‌ها صادق نیست. عوامل زیادی هستند که باعث می‌شود، مسافران در سفر به کیش مجبور به پرداخت هزینه‌های برابر یا حتی بیشتر از تور استانبول شوند.

تور‌های لحظه آخری استانبول گاه در تاریخ سفر شما پیدا می‌شوند و اجازه سفری ارزان‌تر به ترکیه را نسبت به کیش به شما می‌دهند. برخی هتل‌ها و امکانات سفر به کیش هم باعث شده تا قیمت تعدادی از تور‌های کیش از تور‌های خارجی نیز گران‌تر شود.

سخن آخر

درباره مقایسه قیمت تور کیش و استانبول مطالبی را مطالعه کردید. حال می‌دانید که برخی تور‌های کیش یا تور‌های داخلی از تور استانبول گران‌تر هستند. نکته مهمی که باید درباره هزینه تور به آن دقت زیادی داشته باشید سایت مناسب برای خرید تور است. برای رزرو تور ارزان کیش دقت داشته باشید از سایت‌ها و آژانس‌های معتبری برای خرید استفاده کنید.

خرید تور ارزان در برخی سایت‌های موقتی کاری خطرناک است. اگر دوست دارید سفر خوبی داشته باشید و با مشکلات احتمالی برخوردی نداشته باشید، حتما از سایت‌هایی مانند علی بابا و دیگر سایت‌های معتبر برای خرید تور کیش یا حتی تور‌های خارجی مانند تور استانبول بهره‌مند شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان