آیت‌الله حسینی بوشهری عنوان کرد:

لزوم همکاری و تعامل بیشتر حوزه با شورای عالی ایرانیان خارج از کشور

گروه حوزه‌های علمیه: مدیر حوزه‌های علمیه در دیدار با دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور عنوان کرد: همکاری حوزه با این شورا به انجام رسالت جهانی حوزه کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا)، آیت‎الله سید هاشم حسینی بوشهری، یک‌شنبه، 13 بهمن‌ماه، در دیدار دبیر و اعضای شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، گفت: افزایش ارتباطات مثبت بین حوزه‎های علمیه و ایرانیان خارج از کشور قطعا به رسیدن به هدف مشترک این دو نهاد برای ارتقای فرهنگ دینی مردم مسلمان ایران در فرای مرزها کمک خواهد کرد.
وی افزود: متاسفانه در گذشته رابطه حوزه‎های علمیه با شورای عالی ایرانیان خارج از کشور مطلوب نبوده است و باید این ارتباط در جلسات مشترک تقویت شود.
مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: امیدواریم در جلسه شورای عالی ایرانیان خارج از کشور پیشنهادات مکتوب مدیریت حوزه جهت تصویب مطرح شود و این همکاری مشترک به حوزه جهت انجام رسالت جهانی‎اش کمک کند.
گفتنی است در این دیدار، سید جواد قوام شهیدی دبیر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نیز با اشاره به نقش سازنده و فعال حوزه‎های علمیه در زمینه تبلیغ در عرصه بین‎‏الملل تصریح کرد: بدون ایفای نقش حوزه‌های علمیه، هیچ نهاد و ارگانی نمی‌تواند به طور مستقل به توفیقاتی به ویژه در زمینه مسائل حاکمیتی دست یابد.
وی افزود: حوزه علمیه باید در جلسات شورای عالی ایرانیان حضور داشته باشد؛ اجرایی شدن شورای پژوهشی در حوزه علمیه، پیش بینی تدوین سند راهبردی در بودجه و ارائه بازنگری در خصوص نیازهای دینی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر