همه چیز درباره ترور ترامپ؛ او چگونه جان سالم به در برد؟ (فیلم)

همه چیز باره ترور ناموفق ترامپ را ببینید. او چگونه جان سالم به در برد؟ سرویس‌های امنیتی آمریکا موظف به محافظت مادام العمر از روسای جمهور سابق آمریکا هستند. این اولین تیراندازی به یک رئیس جمهور حزب بزرگ و اصلی آمریکا پس ازترور رونالد ریگان در سال ۱۹۸۱ است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان یک کارزار و گردهمایی انتخاباتی مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و از ناحیه گوش آسیب دید.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، این حمله و تیراندازی در باتلر پنسیلوانیا می‌تواند رقابت ریاست جمهوری امسال را تغییر دهد.

ماموران امنیتی لحظاتی پس از تیراندازی در حلقه نیروهای امنیتی و محافظان خود قرار گرفت.

او پس از این اتفاق با مشت گره کرده بلند شد و خطاب به جمعیت فریاد زد: "بجنگ"، "بجنگ"...

کمپین انتخاباتی او این واکنش را "بسیار خوب" ارزیابی کرد.

اف بی آی کمی بعد  اعلام کرد ضارب "متئو کروکس" یک جوان 20 ساله از پنسیلوانیا بوده که در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده است.

تصویری از دونالد ترامپ نامزد انتخاباتی جمهوری خواهان پس از تیراندازی به او در یک کمپین (کارزار) انتخاباتی در پنسیلوانیا/ رویترز

ترامپ پس از ترور ناموفق در کمپین انتخاباتی

او در تیراندازی خود یکی از شرکت کننگان را کشته و دو نفر دیگر را زخمی کرده است.

مقامات می‌گویند هنوز انگیزه ضارب از این حمله مشخص نشده است.

این تیراندازی کمتر از 4 ماه قبل از انتخابات 5 نوامبر رخ داده می‌تواند روی نتیجه انتخابات تاثیر عمیق و سریعی بگذارد. براساس نظر سنجی ها جو بایدن و دونالد ترامپ نامزدهای اصلی دو حزب اصلی آمریکا در رقابتی نزدیک با یکدیگر قرار دارند.

این تیراندازی سریعا باعث سوال و انتقاد از شکست‌ سرویس‌های مخفی و امنیتی آمریکا شده است. این سرویس‌ها موظف به محافظت مادام العمر از روسای جمهور سابق آمریکا هستند.

این اولین تیراندازی به یک رئیس جمهور حزب بزرگ و اصلی آمریکا پس از ترور رونالد ریگان در سال 1981 است.

جمهوری خواهان و دموکرات ها سریعا این اتفاق را محکوم کردند.

بایدن در بیانیه ای اعلام کرد: " آمریکا جایی برای این نوع خشونت‌ها ندارد. باید به عنوان یک ملت متحد شویم و آن را محکوم کنیم".

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 
 
 
 
 
 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر