دیپال اس۰۷ ؛ این شاسی بلند چینی در بازار موفق خواهد بود! (+تصاویر)

در پروفایل دماغه دیپال اس۰۷ از طراحی یکپارچه و بسته با مجموعه ای از زوایای هندسی استفاده شده که چهره ای مرموز و جذاب برای این شاسی بلند چینی ایجاد کرده است. در این قسمت از فناوری نوردهی هوشمند تطبیقی متشکل از ۶۹۶ لامپ ال ئی دی استفاده شده است که تصاویر گرافیکی جالبی را نیز به نمایش می گذارند.

عصر ایران-  چانگان در سال 2008 مجموعه ای را در راستای توسعه محصولات مبتنی بر انرژی های نوین تشکیل داد که در آن زمان با نام چانگان نیو انرژی اتومبیل تکنولوژی شناخته می شد. بعدها این مجموعه به شنلان تغییر نام داد و در سال 2022 نام یا برند خود به زبان انگلیسی یعنی دیپال را نیز معرفی کرد. بدین ترتیب محصولات شنلان در بازارهای خارجی با نام دیپال عرضه می شوند.

چانگان تاکید دارد که دیپال یک برند مستقل است و در عملکرد خود تحت نفوذ برند مادر قرار ندارد.

دیپال اس07 محصول جدید برند است که در واقع نسخه بروزرسانی شده دیپال اس7 محسوب می شود. این خودرو در تریم های الکتریکی و افزاینده برد حرکتی قابل سفارش خواهد بود. قیمت دیپال اس07 هنوز مشخص نشده اما دیپال اس7 در بازار چین از 21 تا 30 هزار دلار قیمت دارد و بنابراین انتظار می رود که اس07 کمی بالاتر از این قیمت را داشته باشد.

7 رنگ برای بدنه در نظر گرفته شده که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

دیپال اس07 ؛ این شاسی بلند چینی در بازار موفق خواهد بود! (+تصاویر)

یکی از مهم ترین ویژگی های دیپال اس07 به حضور فناوری Qiankun ADS SE از هواوی مربوط می شود که سطح بالاتر و البته قابل اعتمادتری از دستیار رانندگی را به خودرو جدید دیپال وارد می کند. از جمله می توان به رانندگی بین و جابجایی میان خطوط، شناسایی دقیق موانع، دستیار پارک و... اشاره کرد.

در پروفایل دماغه از طراحی یکپارچه و بسته با مجموعه ای از زوایای هندسی استفاده شده که چهره ای مرموز و جذاب برای این شاسی بلند چینی ایجاد کرده است. در این قسمت از فناوری نوردهی هوشمند تطبیقی متشکل از 696 لامپ ال ئی دی استفاده شده است که تصاویر گرافیکی جالبی را نیز به نمایش می گذارند.

در ستون D نمایشگر وضعیت باتری جانمایی شده که این مورد هم از جذابیت های نورانی دیپال اس07 محسوب می شود.

دستگیره های درب پاپ آپ، وکیوم درب های بدون فریم به همراه تفاوت سطح در قسمت بالای رکاب از دیگر جذابیت های نمای جانبی هستند.

این طراحی یکپارچه موجب شده تا دیپال اس07 به شاخص ضریب درگ 0.258Cd برسد. رینگ های آلومینیومی 20 اینچی به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده است. خودرو از منظر ابعاد برابر با 4750 میلیمتر در طول، 1930 میلیمتر در عرض، 1625 میلیمتر در ارتفاع و 2900 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

تریم افزاینده برد حرکتی ترکیبی از انجین 1.5 لیتری به عنوان ژنراتور با 94 اسب بخار خروجی و یک موتور الکتریکی 235 اسب بخاری را ارائه می دهد. انرژی مورد نیاز در باتری با ظرفیت 39.05 کیلووات ساعت از برند CATL ذخیره می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص بین 215 تا 285 کیلومتر محاسبه شده است. برد ترکیبی خودرو نیز 1200 کیلومتر است.

تریم الکتریکی خالص از تک موتور 218 اسب بخاری استفاده می کند و با پشتیبانی از شارژ سریع فقط به 15 دقیقه زمان نیاز دارد تا باتری را از 30 به 80 درصد ظرفیت برساند.

دیپال اس07 میزبان یکی از جذاب ترین کابین های بازار چین است. تریم داخلی در رنگ های سبز، مشکی و نارنجی ارائه می شود. دریچه های مخفی سیستم تهویه، فرمان دی کات دو شاخ، نمایشگر 15.6 اینچی سیستم سرگرمی، سیستم عامل اختصاصی دیپال، چیپ اسنپ دراگون 8155، نمایشگر هداپ، نمایشگر 12.3 اینچی سرنشین جلو بازشونده از بالا(آفتابگیر)، نورپردازی 64 رنگ، شارژر بی سیم 50 واتی، سیستم صوتی با 14 اسپیکر، اسپیکر اختصاصی در استراحتگاه سر صندلی راننده، سانروف 1.9 متری پانورامیک، تنظیم الکتریکی 16 جهته راننده با ماساژور 8 نقطه ای، تنظیم الکتریکی 14 جهته صندلی سرنشین جلو و استراحتگاه پا بخشی از ویژگی های مهم کابین هستند.

دیپال اس07

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر