آقای علم‌الهدی! رییس جمهور پاسخ شما را داده: مردم به نگاه بسته رأی ندادند

سخنان آقای رییس جمهور را بخوانید. می‌توان گفت پاسخ شما هم در آن هست. مردم به نگاه بسته رأی ندادند. این جمله را چند بار بخوانید: مردم به نگاه بسته رأی ندادند.

عصر ایران؛ سروش بامداد- مردم چه کار باید بکنند تا امثال علم الهدی متوجه شوند نماینده اکثریت جامعه نیستند؟ نصف مردم که در انتخابات رأی ندادند. نصف دیگر هم که به کاندیدای مخالف اندیشه های امام جمعه مشهد رأی دادند. از آن اقلیتی که به سعید جلیلی رأی دادند خیلی ها از سر موافقت با آرا و اندیشه های او نبود. وعده های اقتصادی سه کاندیدای حامی را احتمالا باور کردند.

   حالا این جناب امام جمعه مشهد چه می گوید؟ اگر قرار بود در بر همان پاشنه بچرخد که این سه سال بود و ملت راضی بود که اولا به جای 50 درصد 80 درصد رأی می دادند و از آن 50 درصد مشارکت کننده هم به رییس جمهور مورد نظر شما که می خواست در انزوا تمدن بسازد.

  نه! آقای علم الهدی. سال 1403 اوضاع تغییر کرده و مردم از مسعود پزشکیان تغییر می خواهند. به میزانی که به سخنان شما اعتنا کند از وعده های خود دور شده است. این بازی هم تکراری است و اقتدا به شما فقط برای نمازگزاران پشت سرتان لازم است. هیچ مسوولی وظیفه ای ندارد به شما اقتدا کند. 

 به لحاظ اخلاقی هم زیبنده آدمی با سن و سال و لباس شما نیست که لحن خود را در قبال رییس دولت جمهوری اسلامی و رییس جمهوری اسلامی به این خاطر عوض کند که حالا دیگر داماد او رییس جمهور نیست. 

سال‌ها قبل آقای شیخ محسن قرائتی به برخی از اصلاح طلبان انتقاد می کرد که چرا در امام خمینی متوقف مانده اید و همان رفتار و ارداتی را که به امام ابراز می کردید به رهبری ابراز نمی کنید و می گفت برخی از شیعیان در یک امام متوقف می شدند و به همین خاطر به آنان واقفیه می‌گفتند.

حالا حکایت سید احمد علم الهدی است. انگار در داماد مرحوم خود متوقف شده و نمی تواند قبول کند رییس جمهوری دیگری بر سر کار می آید.
سخنان عرفانی و روحانی بزن. چه کار به اموری دارید که متولی دارد؟   

خبر بد برای آقای علم الهدی این که اراده عالی به این تعلق گرفته که مملکت به مسیر درست بازگردد و احتمال همراهی مجلس به جز اقلیت تندرو با دولت زیاد است.

  به بیانیه قالیباف فردای 8 تیر نگاه نکنید. دل او با جلیلی نیست. نمایندگان هم به حول و قوه الهی به وزیران پزشکیان رأی خواهند داد چرا که نمی خواهند در مقابل مردم حوزه انتخابیه خود شرمنده باشند. 

    آقای امام جمعۀ مشهد! راستی شما این جملۀ حکیمانۀ آقای باهنر را نخوانده‌اید که مملکت که فقط متعلق به دو میلیون حزب‌اللهی نیست. ایران 80 میلیون جمعیت دارد.

     حق ایرانیان است که زندگی متناسب و درخور شأنِ‌شان داشته باشند. آقای علم الهدی ولو دریافت شخصی نداشته باشند 

  راستی، آقای امام جمعه محترم! سخنان آقای رییس جمهور را بخوانید. می توان گفت پاسخ شما هم در آن هست. مردم به نگاه بسته رأی ندادند. این جمله را چند بار بخوانید: مردم به نگاه بسته رأی ندادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر