دیدار ۴ فرمانده بلندپایه نظامی کشور با محمد مخبر

فرماندهان عالی نیروهای مسلح کشور همچنین از تلاش‌های موثر محمد مخبر برای مدیریت اوضاع کشور و به خصوص برگزاری موفق انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در فرصت کوتاه ۵۰ روزه، در روزهای سخت پس از شهادت رئیسی نیز قدردانی کردند.

فرماندهان عالی نیروهای مسلح کشور از تلاش‌های موثر محمد مخبر برای مدیریت اوضاع کشور و به خصوص برگزاری موفق انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در فرصت کوتاه 50 روزه، در روزهای سخت پس از شهادت رئیسی قدردانی کردند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده کل نیروی انتظامی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور در دفتر محمد مخبر، با گرامیداشت یاد شهید سید ابراهیم رئیسی از خدمات شهید جمهور در دوران تصدی ریاست جمهوری قدردانی کردند.
 
فرماندهان عالی نیروهای نظامی و انتظامی کشور در این دیدار با قدردانی از تدابیر رئیس جمهور فقید برای ایجاد هماهنگی مطلوب میان بخش‌های کشوری و لشکری در راستای تقویت بنیه و توانمندی‌های دفاعی کشور تصریح کردند: شهید رئیسی با وجود آنکه تجربه‌ مستقیم فعالیت در نیروهای مسلح را نداشت، اما در مدت کوتاهی پس از تصدی سمت ریاست جمهوری توانست اشراف بسیار بالایی نسبت به مسائل نظامی و دفاعی کشور پیدا کند و در جلسات مربوط به مسائل امنیتی و دفاعی کشور از جمله در جلسه شورای‌عالی امنیت ملی ایده‌های راهگشا و بسیار مفیدی ارائه می‌کرد.
 
فرماندهان عالی نیروهای مسلح کشور همچنین از تلاش‌های موثر محمد مخبر برای مدیریت اوضاع کشور و به خصوص برگزاری موفق انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری در فرصت کوتاه 50 روزه، در روزهای سخت پس از شهادت رئیسی نیز قدردانی کردند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر