تبلیغات

حقیقتی که دندانپزشک‌ها به شما نمی‌گویند! چرا برخی از ایمپلنت‌های دندان شکست می‌خورند؟

اگر تصمیم گرفته‌اید که ایمپلنت دندان انجام دهید، لازم است بدانید که آمارها نشان می‌دهد، میانگین شکست ایمپلنت دندان، 5 درصد در سراسر جهان است. اگر چه این مقدار به‌نظر کم است اما همین میزان هم، عاملی برای ادامه بی دندانی است.

حقیقتی که دندانپزشک‌ها به شما نمی‌گویند! چرا برخی از ایمپلنت‌های دندان شکست می‌خورند؟

در این مطلب ضمن معرفی عوامل موثر بر افزایش موفقیت ایمپلنت، در مورد قیمت ایمپلنت دندان نیز صحبت خواهیم کرد. همچنین در انتها، پیشنهادی برای شما داریم که می‌توانید بدون نگرانی از نحوه پرداخت هزینه و قیمت ایمپلنت دندان، لبخند خودتان را زیبا کنید.

برای افزایش احتمال موفقیت ایمپلنت دندان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، برای کاهش احتمال شکست ایمپلنت دندان باید نکات مهمی را قبل از انجام آن در نظر بگیریم. زیرا دوره کاشت ایمپلنت دندان طولانی است و عدم موفقیت آن می‌تواند علاوه بر تحمیل هزینه به شما، فرآیند درمان دوباره را بسیار طولانی کند. در ادامه به مهم‌ترین عوامل موثر در موفقیت ایمپلنت دندان اشاره می‌کنیم:

حقیقتی که دندانپزشک‌ها به شما نمی‌گویند! چرا برخی از ایمپلنت‌های دندان شکست می‌خورند؟

انتخاب پزشک مناسب

به‌دلیل تقاضای زیاد برای استفاده از ایمپلنت، بسیاری از دندانپزشکان عمومی در دوره‌های تکمیلی این درمان شرکت می‌کنند و جراحی ایمپلنت انجام می‌دهند. اما با توجه به فرآیند نسبتا پیچیده عمل ایمپلنت، بهتر است به متخصصان این حوزه مراجعه کنید تا احتمال شکست ایمپلنت را کاهش بدهید.

برای انجام عمل ایمپلنت، پریودنتیست‌ها (متخصصان لثه)، ایمپلنتولوژیست‌ها (متخصصان ایمپلنت) و جراحان فک و صورت گزینه‌های مناسبی به شمار می روند. اما به دلیل تخصص و تجربه بالاتر، جراح فک و صورت صلاحیت بیشتری برای کاشت ایمپلنت دارد. شاید بپرسید چرا؟

  • جراح فک و صورت با استفاده از روش‌های پیشرفته تصویربرداری وضعیت استخوان فک را با دقت بیشتری بررسی کرده و محل دقیق قرارگیری ایمپلنت را با اطمینان بیشتری تعیین می‌کند.
  • جراح فک با تکنیک‌های جراحی مدرن آشنا است و با دقت بیشتری ایمپلنت را جایگزین می‌کند. همین امر باعث می‌شود که بافت‌ اطراف فیکسچر، کمترین آسیب را ببیند.
  • یک جراح فک و صورت به‌دلیل آشنایی به فرآیندهای پیچیده جراحی، با دقت و حوصله به بیمار گوش می‌دهد و مشکلات دهان و سینوسی بیمار را بررسی می‌کند و در نهایت بهترین راهکار را پیشنهاد می‌کند.
  • اگر در مراحل کاشت ایمپلنت، به عمل‌های جانبی (مثلا پیوند استخوان) نیاز باشد، جراح فک و صورت به‌سادگی توانایی مدیریت و انجام جراحی‌های خاص را دارد.

مراجعه به مراکز دندانپزشکی مجهز

داشتن امکانات مناسب و به‌روز در یک مرکز دندانپزشکی بسیار مهم است، زیرا باعث می‌شود که جراحی ایمپلنت با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود. بهتر است کاشت ایمپلنت را در مرکزی انجام دهید که دارای دستگاه‌های پیشرفته جراحی و عکس‌برداری باشد.

این تجهیزات به دندانپزشک کمک می‌کنند تا وضعیت دندان‌ها و ساختار استخوانی فک را به طور دقیق ارزیابی کنند و محل مناسب برای قرارگیری ایمپلنت را تعیین نمایند.

در مجموع، برخورداری از تجهیزات پیشرفته و به روز در یک مرکز دندانپزشکی، می‌تواند به انجام عمل ایمپلنت دندان با دقت و کیفیت بالاتر، کمک کند و در نتیجه، احتمال موفقیت درمان را افزایش دهد.

حقیقتی که دندانپزشک‌ها به شما نمی‌گویند! چرا برخی از ایمپلنت‌های دندان شکست می‌خورند؟

قیمت ایمپلنت دندان چقدر است؟

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، ایمپلنت دندان جزو بهترین روش‌های جایگزین کردن دندان‌های از دست رفته است. این روکش دندانی از نظر شباهت با دندان‌های طبیعی بی‌رقیب محسوب می‌شود.

با این حال، استفاده از ایمپلنت، جزو روش‌های ارزان نیست! مخصوصا با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، شاید برای برخی از بیماران قابل دسترس نباشد. به همین دلیل مهم است که مرکز دندانپزشکی، شرایط اقتصادی شما را برای پرداخت هزینه و قیمت ایمپلنت در نظر بگیرد.

در ادامه قیمت ایمپلنت دندان در سال 1403 را در جدول زیر خواهید دید:

قیمت (تومان)

ایمپلنت

13,000,000

یک واحد ایمپلنت کره ای اویدنس و دنتیس

16,000,000

یک واحد ایمپلنت کره ای مگاژن

19,000,000

یک واحد ایمپلنت سوئیسی sic

19,000,000

یک واحد ایمپلنت آلمانی icx

ایمپلنت دندان و قیمت آن در دندانپزشکی میخک

از میان کلینیک‌های متعدد، شبکه دندانپزشکی میخک یکی از بهترین مراکزی است که شرایط اقتصادی مراجعین را درک می‌کنند. میخک با ارائه روش‌های مختلف و منعطف برای پرداخت هزینه و قیمت ایمپلنت دندان https://mikhakdental.com/cost-of-implant/  ، کمک می‌کند که افراد بتوانند، مشکلات بی دندانی خود را حل کنند. در ادامه مزایای انجام ایمپلنت دندان در میخک را بیان می‌کنیم:

  • مشاوره آنلاین ایمپلنت دندان
  • کاشت ایمپلنت دندان توسط جراحان فک و صورت
  • قیمت مناسب ایمپلنت دندان
  • پرداخت هزینه ایمپلنت دندان بدون ضامن
  • پرداخت اقساط بلند مدت تا 24 ماه
  • پرداخت هزینه و قیمت ایمپلنت دندان بدون پیش پرداخت
  • پکیج‌های مختلف با دوره باز پرداخت طولانی برای انجام ایمپلنت دندان (دو فک-تک فک-اوردنچر)

فراموش نکنید که شبکه دندانپزشکی میخک با انجام ایمپلنت دندان توسط بهترین جراحان فک و صورت و پرداخت اقساطی هزینه و قیمت ایمپلنت دندان، در مسیر رسیدن به یک لبخند زیبا در کنار شماست. برای ارتباط با دندانپزشکی میخک کلیک کنید.

برچسب ها : سلامت,دندانپزشکی,ایمپلنت دندان

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر