صربستان : غرب برای درگیری مستقیم نظامی با روسیه آماده می‌شود

«غرب در حال حاضر خود را برای درگیری با فدراسیون روسیه آماده می‌کند و بسیار سریعتر از آنچه که برخی از مردم دوست دارند، به تمام معنا آماده می‌شود. ما می‌دانیم که آمادگی‌های نظامی آنها چگونه پیش می‌رود. می‌خواهم به شما بگویم، آنها برای درگیری نظامی آماده می‌شوند.»

رئیس‌جمهور صربستان گفت، کشورهای غربی در حال حاضر در حال آماده‌سازی برای ورود به درگیری مستقیم با روسیه هستند.
 
به گزارش ایسنا، «الکساندر ووجیچ» رئیس‌جمهور صربستان به کانال تلویزیونی «پینک» گفت: «غرب دوست دارد جنگ را از راه دور، از طریق شخص دیگری، از طریق سرمایه‌گذاری پول و غیره انجام دهد، اما در حال حاضر برای درگیری مستقیم با روسیه آماده نیست اما دارد خودش را برای این کار آماده می‌کند.»
 
وی ادامه داد: «غربی‌ها در حال حاضر خود را برای درگیری با فدراسیون روسیه آماده می‌کنند و بسیار سریعتر از آنچه که برخی از مردم دوست دارند، به تمام معنا آماده می‌شوند. ما می‌دانیم که آمادگی‌های نظامی آنها چگونه پیش می‌رود. می‌خواهم به شما بگویم، آنها برای درگیری نظامی آماده می‌شوند.»
 
رئیس‌جمهور صربستان پیش از این تاکید کرده بود که «غرب اهمیتی نمی‌دهد که چند اوکراینی خواهند مرد.»
 
پیش از این سخنگوی ائتلاف نظامی ناتو هم گفت، بیش از 500 هزار پرسنل نظامی ناتو در حال حاضر در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند. سران کشورهای عضو ناتو در بیانیه نشست ائتلاف در واشنگتن که روز چهارشنبه منتشر شد، تایید کردند که اوکراین در مسیری غیرقابل بازگشت به ناتو قرار دارد. بیانیه مشترک تلاش‌های ائتلاف برای منزوی کردن روسیه، تقویت امنیت در جناح شرقی و افزایش کمک‌های نظامی به اوکراین را تشریح کرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر