اجازه بیانسه به کاملا هریس برای استفاده از یکی از ترانه‌هایش

بیانسه خواننده مشهور آمریکایی که هوادارانش او را "ملکه بی" می‌نامند، به کامالا هریس اجازه داده تا در کمپین انتخاباتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، از ترانه "آزادی" او استفاده کند.

دویچه وله نوشت: بیانسه، خواننده 42 ساله و چهره فرهنگی برجسته آمریکایی که هوادارانش او را "ملکه بی" می‌نامند، به کامالا هریس، معاون 59 ساله جو بایدن اجازه داده تا در کمپین انتخاباتی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024، از ترانه "آزادی" (Freedom) او استفاده کند.

خبرگزاری سی‌ان‌ان این خبر را به نقل از یک منبع نزدیک به هریس منتشر کرده است. این ترانه روز دوشنبه 22 ژوئیه و در جریان بازدید هریس از کمپین انتخاباتی‌اش پخش شد.

به نظر می‌رسد هریس این ترانه را کاملا "به طور برنامه‌ریزی شده" انتخاب کرده زیرا تمرکز آن بر "میل به آزادی" و "رهایی از زنجیرها" است. بیانسه موزیک ویدئوی این ترانه را برای زنان اجرا کرده است.

ترانه آزادی بیانسه به سرود اعتراضی در جریان تظاهرات پس از قتل جورج فلوید در سال 2020 نیز تبدیل شده بود.

هریس اولین دموکراتی نیست که از حمایت بیانسه برخوردار می‌شود. در سال 2013، این ستاره پاپ در مراسم تحلیف باراک اوباما، رئیس جمهور وقت نیز "سرود ملی آمریکا" را خواند. در سال 2016 این سلبریتی محبوب همراه با همسرش کنسرتی به مناسبت نامزدی هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار کرد. بیانسه در آن زمان گفت: «من می‌خواهم دخترم با این واقعیت بزرگ شود که یک زن کشور ما را رهبری می‌کند.»

کامالا هریس در سال 2020 نیز به همراه جو بایدن از حمایت بیانسه برخوردار شده بود. همچنین دونالد ترامپ در کمپین‌های انتخاباتی خود در سال‌های گذشته از ترانه‌های هنرمندان مشهوری مانند گروه رولینگ استونز یا ویلیج پیپل بر خلاف میل آنها استفاده کرده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر