معاملات شمش طلا از ۷ تن گذشت/ ادامه حراج سکه از هفته آینده

سخنگوی مرکز مبادله: از تاریخ ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ تا امروز، در مجموع ۳۹ جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که نتیجه آن فروش بیش از ۷ تن (۷۰۶۷ کیلوگرم) شمش به ارزشی بیش از ۳۰ همت (هزار میلیارد تومان) بوده است.

سخنگوی مرکز مبادله گفت: طی 39 جلسه حراج شمش طلا بیش از 7 تن شمش معامله شد. همچنین حراج سکه از هفته آینده طبق روال سابق برگزار می‌شود.

اصغر بالسینی در گفت‌وگو با ایسنا از معامله 213 قطعه (کیلوگرم) شمش طلای استاندارد در حراج سی و نهم مرکز مبادله ایران خبر داد و گفت: امروز سی و نهمین جلسه حراج شمش طلا برگزار شد و از مجموع 235 کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، 213 کیلوگرم با عیار 995 درهزار و میانگین قیمت چهار میلیارد و 426 میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله و خریداری شد.

وی افزود: از تاریخ 27 دی ماه 1402 تا امروز، در مجموع 39 جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده است که نتیجه آن فروش بیش از 7 تن (7067 کیلوگرم) شمش به ارزشی بیش از 30 همت (هزار میلیارد تومان) بوده است.

حراج سکه از هفته آینده طبق روال سابق برقرار است

سخنگوی مرکز مبادله همچنین به موضوع حراج سکه در مرکز مبادله اشاره کرد و گفت: از روز دوشنبه هفته آینده مورخ هشتم مرداد ماه جلسات حراج سکه طلا طبق روال سابق برگزار می‌شود.

تخصیص 287 هزار سکه در 15 حراج

بالسینی در پایان خاطر نشان کرد: تا امروز و در مجموع برگزاری 15 جلسه حراج سکه، جمعا 278 هزار و 689 قطعه انواع سکه طلا به متقاضیان حراج تخصیص داده شده است که سهم ربع سکه از این حجم تخصیص 158 هزار و 828 قطعه، نیم سکه 43 هزار و 192 قطعه و تمام سکه 76 هزار و 669 قطعه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر