هریس: ترامپ به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است

کامالا هریس با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه گفت: ترامپ خواهان بازگرداندن آمریکا به گذشته است. او می‌خواهد خدمات درمانی ارزان قیمت در آمریکا را تعطیل و به ثروتمندان و شرکت‌های بزرگ معافیت‌های مالیاتی اعطا کند.

معاون جو بایدن در نخستین کارزار تبلیغاتی خود در ویسکانسین به شدت به ترامپ حمله کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، کامالا هریس، معاون جو بایدن برای نخستین بار از زمان جدی شدن نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا اقدام به ایراد سخنرانی در میان هواداران خود در شهر میلواکی در ایالت ویسکانسین کرد.

وی در این گردهمایی با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه گفت: ترامپ خواهان بازگرداندن آمریکا به گذشته است. او می‌خواهد خدمات درمانی ارزان قیمت در آمریکا را تعطیل و به ثروتمندان و شرکت‌های بزرگ معافیت‌های مالیاتی اعطا کند.

هریس در ادامه خاطر نشان کرد: ما به دنبال قانونمندتر کردن متمم دوم قانون اساسی آمریکا پیرامون حمل سلاح هستیم. همچنین من مدافع سقط جنین بوده و ممنوعیت‌های شدید وضع شده در دوره ترامپ پیرامون آزادی سقط جنین را متوقف می‌کنم. من بر این باورم ما باید به زنان اعتماد کنیم. دولت نباید به زنان چیزی را تحمیل کند.

معاون جو بایدن با خطرناک خواندن پیروزی ترامپ در انتخابات آتی، افزود: این شما رأی دهندگان هستید که تصمیم می‌گیرید آینده کشور چگونه باشد. آیا شما به دنبال هرج و مرج و بی ثباتی هستید؟ هر یک از شما رأی دهندگان در پنجم نوامبر می‌توانید با آرای خود به این سوال پاسخ دهید. در 105 روز باقی مانده تا زمان انتخابات باید تلاش کنیم تا در انتخابات پیروز شویم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر