گردشگری ارزان در مناطق آزاد

۴۰ برنامه مشترک و جشنواره‌های همواره تخفیف عرصه خدمات  گردشگری در مناطق برگزار می‌شود تا بتواند جاذب گردشگر در ایام تابستان بوده و اوقات پر نشاطی را برای مسافران فراهم  کند.

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی شورای‌عالی مناطق آزاد، تصریح کرد: ماهیت و هدف اصلی عرصه گردشگری مناطق آزاد،افزایش شور و نشاط در جامعه بوده که در این مسیر رونق اقتصادی هم دست‌یافتنی است.

محمد فرزاد میرزایی قلعه در گفت وگو با ایسنا گفت: سال ها است که مناطق آزاد میزبان مسافران و گردشگرانی از داخل و خارج از کشور بوده و هستند به صورتی که در چهار ماهه اول سال 1403 تردد سفر نسبت به ایام مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش را نشان می دهد و البته باید توجه داشت  که در مناطق جنوبی کشور به خاطر شرایط خاص جغرافیایی در ایام تابستان تعداد سفر به این مناطق محدود تر می شود.

وی از برنامه های ویژه مناطق آزاد برای ایام تابستان خبر دادو اظهار کرد :40 برنامه مشترک و جشنواره های همواره تخفیف عرصه خدمات  گردشگری ( تخفیف از 25 درصد تا 45 درصد) در مناطق برگزار می شود تا بتواند جاذب گردشگر در ایام تابستان بوده و اوقات پر نشاطی را برای مسافران فراهم  کند.

مدیرکل گردشگری و میراث فرهنگی شورای‌عالی مناطق آزاد در ادامه به جشنواره ویژه «بزن بریم کیش» اشاره  کرد: برای اولین بار جوامع مختلف خدمات گردشگری کیش در کنار یک دیگر و به عنوان همکار اصلی سازمان منطقه آزاد در قالب یک کنسرسیوم همکار بوده و با این برند کیش دوباره جان تازه ای پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این جشنواره تخفیف های ویژه ای در تمامی زنجیره ارزش گردشگری کیش دیده شده است و امید است با انجام این جشنواره طعم گردشگری ارزان و خانواده محور به کام مسافران شیرین بیاید.

میرزایی قلعه تاکید کرد: ماهیت و هدف اصلی عرصه گردشگری مناطق آزاد،افزایش شور و نشاط در جامعه بوده که در این مسیر رونق اقتصادی  هم دست یافتنی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر