طعنه تند به ترامپ:

کامالا هریس: دادستان که بودم با متجاوزان‌ به زنان و کلاهبرداران و متقلبان برخورد داشتم، پس مرا باور کنید وقتی می‌گویم جنس ترامپ را می‌شناسم

کامالا هریس، در اولین کمپین انتخاباتی‌اش در میلواکی در ایالت ویسکانسین با اشاره به سابقه دادستانی خود گفت که با متجاوزانی که به زنان تجاوز می‌کردند، کلاهبردارانی که مشتریان خود را غارت می‌کردند و متقلبانی که قوانین را به نفع خودشان نقض می‌کردند، مقابله کرده است. هریس سپس گفت: «پس مرا باور کنید وقتی می‌گویم من جنس ترامپ را می‌شناسم.»

معاون رئیس جمهور آمریکا با اشاره به این که مجرمانی مانند ترامپ را محاکمه کرده است، گفت: ترامپ و رویکرد افراطی‌اش ما را به عقب و شکست می کشاند.

به گزارش­ صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا که پس از کناره گیری بایدن از رقابتی‌های انتخاباتی به اصلی‌ترین چهره دموکرات‌ها برای نامزدی در انتخابات تبدیل شده است، طی سخنرانی در دفتر ستاد مرکزی بایدن - هریس در شهر ویلمینگتون ایالت دلاور گفت: من تمام تلاشم را در مرحله بعد برای متحد کردن حزب دموکرات انجام خواهم داد.

وی افزود: من در طول کارم به عنوان دادستان کل ایالت کالیفرنیا و پیش از آن به عنوان دادستان عمومی شهر سانفرانسیسکو، مجرمانی مانند دونالد ترامپ را محاکمه کرده ام و به همین علت است که می‌گویم امثال او را خوب می‌شناسم. من سوابق خود را در مقابل پرونده خشونت جنسی ترامپ که توسط هیئت منصفه متهم شده است، قرار خواهم داد.

هریس تصریح کرد: مبارزات انتخاباتی من فقط علیه دونالد ترامپ نیست، بلکه در مورد دیدگاه ما برای آینده ایالات متحده است. ترامپ و رویکرد افراطی‌اش ما را به عقب و شکست و سیاست‌هایی که امتیازات مالیاتی را به ثروتمندان اعطا می‌کرد، برمی‌گرداند.

نشریه پولیتیکو اعلام کرد: همه فرمانداران دموکرات 20 ایالت آمریکا حمایت خود را از کامالا هریس، معاون رئیس جمهور برای نامزدی در انتخابات اعلام کردند.

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد به آرای کافی حزب دموکرات برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری دست یافته است.

هریس ضمن طرح این ادعا گفت: مشتاقانه منتظر پذیرش رسمی نامزدی حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری، متحد کردن ملت آمریکا و شکست دادن ترامپ در نوامبر هستم.

بر اساس نظرسنجی شبکه CBS آمریکا، 79 درصد رأی دهندگان دموکرات از نامزدی کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری حمایت می‌کنند و 83 درصد آنها موافق تصمیم بایدن برای کناره گیری از انتخابات هستند.

بر اساس این نظرسنجی، 39 درصد رأی دهندگان دموکرات گفته اند که کناره گیری بایدن آنها را به انتخابات مشتاق‌تر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر