صدور گواهینامه مهارتی برای ۱.۶ میلیون سرباز

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: تا امروز بالغ بر یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر از سربازان گواهینامه مهارتی دریافت کردند که هشصد و پنجاه هزار نفر از آن‌ها وارد بازار کار شده‌اند.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروزه بحث مهارت آموزی، حق سربازان است، گفت: تا امروز یک میلیون و 650 هزار نفر از سربازان عزیز در سطح کشور موفق شدند تا گواهینامه مهارتی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی در حاشیه برگزاری نشست هماهنگی مهارت آموزی تا اشتغال سربازان وظیفه نیروهای مسلح گفت: نیروی های مسلح برای کمک به اشتغال کشور در حوزه مهارت آموزی به صورت جدی پای کار است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در سطح کشور قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه فعالیت می‌کند، گفت: این طرح را با هدف تحقق شعار هر سرباز یک مهارت تخصصی و 5 مهارت عمومی شروع کردیم.

مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی سربازان ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: تا امروز بالغ بر یک میلیون و 650 هزار نفر از سربازان گواهینامه مهارتی دریافت کردند که هشصد و پنجاه هزار نفر از آن ها وارد بازار کار شده‌اند.

کمالی با تاکید بر اینکه امروزه سربازی یک نگاه نو و تحولی است، گفت: مهارت آموزی حق سربازان است و انتظار می‌رود که سربازان آن را از فرماندهان خود مطالبه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر