شایعه رابطه عاشقانه گلشیفته فراهانی بازیگر و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه!

یک توییت درباره رابطه عاشقانه گلشیفته فراهانی و امانوئل مکرون خبرساز شده است.

کافه سینما نوشت: اخبار تایید نشده‌ای مبنی بر رابطه عاشقانه گلشیفته فراهانی با امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه منتشر شده است.

یک توییت درباره رابطه عاشقانه گلشیفته فراهانی و امانوئل مکرون خبرساز شده است. این توییت به شدت در فضای مجازی در حال بازنشر شدن است.

توییت منتشر شده در این رابطه بیش از یک میلیون و 200 هزار بار دیده شده است و کاربران ایرانی مطالب طنز و جدی زیادی در مورد آن منتشر کرده‌اند و عجیب اینکه ملکه فرانسه سکوت کرده است.

توییت خبر این رابطه

شایعه رابطه عاشقانه گلشیفته فراهانی بازیگر و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه!

گلشیفته فراهانی بازیگر 40 ساله و سرشناس ایرانی سال‌هاست که در فرانسه زندگی می کند. 

امانوئل مکرون زندگی خصوصی پرحاشیه ای دارد، او با با بریژیت تروینو که 24 سال از او بزرگ‌تر است و در دبیرستان لا پروویدانس در آمین (شهر) معلم او بوده ازدواج کرده است. این زوج نخستین بار وقتی مکرون 15 ساله و شاگرد تروینوی 40 ساله بود یکدیگر را ملاقات کردند و زمانی که مکرون 18 ساله شد وارد رابطه شدند.

والدین او ابتدا سعی کردند با فرستادن او به پاریس برای اتمام سال آخر مدرسه این زوج را از هم جدا کنند چرا که فکر می‌کردند جوانی او این رابطه را نامناسب کرده، ولی این زوج پس از فارغ‌التحصیلی او با هم ماندند و در سال 2007 ازدواج کردند.

شایعه رابطه عاشقانه گلشیفته فراهانی بازیگر و امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه!

این زوج هم‌اکنون با سه فرزند تروینو از ازدواج قبلیش زندگی می‌کنند. مکرون از خود فرزندی ندارد. 

نمی‌توان ادعای مطرح شده درباره رابطه گلشیفته فراهانی و مکرون را تائید کرد اما این شایعه حسابی فضای شبکه‌های اجتماعی را پر کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر