تهران گرم‌تر است یا داخل قطارهای مترو / واگن‌هایی که اورهال نیستند و گرما مردم را کلافه کرده‌است (فیلم)

هوای تابستان گرم‌تر می‌شود اما کولر قطارهای مترو تهران یکی در میان به مشکل خورده‌اند. گفته شده به زودی گرمای تهران به ۴۵ درجه درجه سانتی‌گراد می‌رسد اما کولر برخق قطارهای مترو یا اورهال نشده‌اند یا همچنان خراب هستند.

عصر ایرن ــ هوای تابستان گرم‌تر می‌شود اما کولر قطارهای مترو تهران یکی در میان به مشکل خورده‌اند. گفته شده به زودی گرمای تهران به 45 درجه درجه سانتی‌گراد می‌رسد اما کولر برخق قطارهای مترو یا اورهال نشده‌اند یا همچنان خراب هستند.

گزارش را این‌جا ببینید

مترو تهران روزانه تا 2 میلیون نفر را هم جابجا می‌کند. در صورتی که تهویه هوا به خوبی کار نکند کسانی که مشکلات تنفسی یا بیماری‌های قلبی دارند دچار مشکل خواهند شد. اورهال قطارهای مترو برعهده شرکت بهره‌برداری است. شرکتی که زیرمجموعه شهرداری تهران است و تا کنون چندین‌بار مدیرش توسط زاکانی، شهردار تهران تغییر کرده.

نبود ثبات در مدیریت مترو باعث بروز مشکلاتی در آن شده هرچند گفته می‌شود اورهال قطارها با تحریم‌ها در ارتباط است و تهیه برخی قطعات امکان‌پذیر نیست.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر